ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس بسيج: زمينه برای ورود حکم حکومتی وجود ندارد

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج در پاسخ به اين پرسش که آيا آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در رابطه با عدم احراز صلاحيت بعضی کانديداها با حکم حکومتی دخالت خواهد کرد يا خير، گفت: "قرار نيست در هر موردی از اختيارات خاص ولايت استفاده کنيم کشور قانون و مقررات خاص خود را دارد و بايد بر همين اساس اداره شود."

وی افزود: "در حال حاضر زمينه و بستری برای ورود حکم حکومتی وجود ندارد البته ولايت اختيارشان در دست خودشان است و هرچه بگويند ما تابع ولايت هستيم."

اشاره نقدی به تلاش‌های مختلف برای احراز صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، کانديدای انتخابات رياست جمهوری از طريق حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی است.

صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام برای نامزدی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم، توسط شورای نگهبان رد شد.

محمدرضا نقدی در بخش ديگری از سخنان خود گفت: "در بحث احراز صلاحيت‌ها دشمن به دنبال اين بود که حوادثی را به‌وجود آورد اما مردم اجابت نکردند و با متانت و با ابراز تحسين‌‌شان نسبت به عملکرد شورای نگهبان، برخورد کردند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.