ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فاتح مجیدی، فعال کارگری وارد چهارمین هفته از اعتصاب غذا شد

فاتح مجیدی، معلم اخراجی و فعال کارگری که یک ماه است دستگیر شده و به دلیل تداوم بازداشت و بلاتکلیفی دست به اعتصاب غذا زده بود، اکنون واردچهارمین هفته از اعتصاب غذای خود شده است. وضعیت او نگران کننده است.

به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان، فاتح مجیدی، فعال کارگری اهل بانه که از تاریخ ۶ اردیبهشت سال جاری در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می‌برد، به دلیل تداوم بازداشت و بلاتکلیفی دست به اعتصاب غذا زده بود، اکنون در چهارمین هفته از اعتصاب غذای خود به سر می‌برد.

یک منبع آگاه در رابطه با این فعال کارگری به شبکه حقوق بشر کردستان گفته که فاتح مجیدی از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در اعتراض به ادامه بازداشت خود و عدم دسترسی به خدمات درمانی دست به اعتصاب غذا زده است و از زمان بازداشت تنها یک تماس کوتاه تلفنی با خانواده داشته و از حق ملاقات با خانواده و داشتن وکیل تعیینی محروم است.

این فعال کارگری از ناراحتی شدید قلب و نارسایی کلیه رنج می‌برد. به گفته این منبع فاتح مجیدی در این مدت یک بار با دست‌بند و پابند از یک بازداشتگاه امنیتی در شهر بانه به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی این شهر منتقل و بدون رسیدگی پزشکی مناسب، مجددا به بازداشتگاه بازگرداننده شده است. این فعال کارگری از ابزار پزشکی «ضربان‌ساز مصنوعی قلب» استفاده می‌کند و حیات او به آن وابسته است.

فاتح مجیدی، صبح روز ۶ اردیبهشت ماه به همراه ۶ فعال دیگر کارگری و مدنی دیگر به نام‌های نیشتمان رحمتی، پروین عبدالله‌پور، حسن عزتی، سعید محمدی، عمر سلیمانی و افشین رحیمی توسط نیروهای امنیتی در شهر بانه بازداشت شدند.

فاتح مجیدی، معلم اخراجی و فعال مدنی و سیاسی است که ۶۴ سال سن دارد. او در گذشته هم سابقه بازداشت، حبس و احضارهای مکرر داشته است. او بعد از انقلاب و از سال ۱۳۵۸ به مدت ۸ سال به اتهام هواداری از سازمان کومله زندانی بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.