ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور گسترده نيروهای سپاه در مناطق مرزی کُردنشين

کمپين بين‌المللی حقوق بشر در

کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران به‌نقل از يک منبع محلی خبر داد در طول هفته‌های گذشته دست‌کم صدها تن از نيروهای سپاه پاسداران در مناطق مرزی مريوان، هورامانات، سردشت، پيرانشهر و ماکو مستقر شده‌اند.

بنا به اين گزارش، نيروهای سپاه با گشت‌زنی در مناطق و راه‌اندازی پست‌های بازرسی، به ايجاد محدوديت برای رفت و آمد مردم به مناطق کوهستاتی وهمچنين کنترل رفت و آمد دامداران و کشاورزان در اين مناطق اقدام کرده‌اند.

اين گزارش می‌افزايد در روز يکشنبه ۲۹ ارديبشت‌ماه گروهی از نيروهای سپاه پاسداران در منطقه جانداران از توابع شهرستان سردشت با نيروهای حزب حيات آزاد کردستان (پژاک) درگير شده‌اند که در اين درگيری دو تن از نيروهای بومی سپاه پاسداران به نام‌های کامل و محمد شمسی کشته شدند.

اين منبع محلی گفته است پس از اين درگيری نيروهای سپاه پاسداران به‌شکل گسترده اقدام به توپ‌باران اين مناطق کوهستانی کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.