ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم شلاق دو نفر در برابر ديدگان مردم برازجان اجرا شد

تارنمای جنوب نیوز نوشت بنا

تارنمای جنوب نیوز نوشت بنا به حکم دادگستری شهرستان دشستان واقع در استان بوشهر، دو متهم به سرقت در برابر ديدگان مردم برازجان شلاق خوردند.

اين دو نفر به نام‌های "ا. م" و "ی. م" به سرقت مسلحانه در دشتستان و آزار و اذیت زنان متهم بودند و هر کدام به تحمل ۷۰ ضربه شلاق و۲۳ سال زندان در شهرهای شرقی کشور محکوم شدند که حکم صادره روز گذشته در مورد آن‌ها در میدان مرکزی برازجان اجرا شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رنجبر از برازجان

    من اهل برازجانم٬ از اهرم تنگستان آمده ام اینجا باید بگویم مردم برازجان از جمله شان پدر و مادر من و برادر بزرگم خیلی احمقیم که رفتیم و این جنایت حکومت را نگاه کردیم. خامنه ای و حکومت او حکومت سارقان است٬ حکومت فاحشه گان است. حالا این دو تا بیچاره برای دله دزدی و متلک گویی و حتا خوابیدن با زنی و دختری که تو بوشهر و برازجان و از دولتی سر این بیشرفان تا دلت بخاد هست. امام جمعه ی چغادک خودش دست از سر هیچ زن و دختری نیست که برداره.