ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان کری: کسی را نمی‌شناسم که از روند انتخابات ایران تعجب نکرده باشد

جان کری، وزیر امور خارجه

جان کری، وزیر امور خارجه آمريکا امروز جمعه، "عدم شفافیت" در انتخابات ریاست جمهوری ماه ژوئن در ایران را که در آن دو نامزد عمده رد صلاحيت شدند، محکوم کرد.

اکبر هاشمی رفسنجانی و اسفنديار رحيم مشايی، دو نامزد انتخابات بودند که رد صلاحيت آن‌ها بازتاب گسترده‌ای يافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزير امور خارجه آمريکا که در پايان سفر خود به اسرائيل و فلسطين سخن می‌گفت، اظهار داشت: "با عدم شفافیت، بسیار بعید به‌نطر می‌رسد نامزدی از میان فهرست نامزدهای تأییدشده، بتواند اراده بخش وسيعی از ایرانیان را نمایندگی کند و یا به عامل تغییری تبدیل شود."

وی افزود کسی را نمی‌شناسد که از روند انتخابات رياست جمهوری ایران، تعجب نکرده باشد.

به‌گفته جان کری "شورای نگهبان غیرانتخابی که به مردم نيز حساب پس نمی‌دهد، صدها نامزد احتمالی را بر اساس معیارهايی مبهم، رد صلاحیت کرده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    نشست گروه موسوم به «دوستان سوریه» که در پایتخت اردن برگزار شد، حضور نیروهای نظامی ایران و گروه حزب‌الله لبنان را در خاک سوریه به عنوان «تهدیدی برای ثبات منطقه» خواند و خواستار خروج آنها از سوریه شد. در بیانیه‌‌‌ای که وزیران خارجه یازده کشور حاضر در این نشست صادر کردند آمده است: «نیروهای حزب‌الله، ایران و دیگر متحدان خارجی حکومت اسد باید بلافاصله از خاک سوریه خارج شوند». به گزارش رادیو فردا در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که بر اساس آنها، شماری از نیروهای نظامی ایران و حزب‌الله لبنان در نبرد شهر قُصَیر شرکت داشته‌اند و ده‌ها تن از نیروهای حزب‌الله در این نبردها کشته شده‌اند.

  • reza

    اینها حکومت سوریه و بیت رهبری و عراق  را علم کرده اند تا جنگ سنی و شیعه راه اندازند و نفت وگاز مجانی ببرند واسلحه به کشورهای منطقه بفروشند

  • samad

    این جریان ارتجاع و دیکتاتوری سی و چند سا ل است  ادامه داشته ٬ آقایان تازه تعجب کرده اند؟!