ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جبهه مشارکت: رد صلاحيت هاشمی رفسنجانی بهت‌آور و باورنکردنی است

جبهه مشارکت ايران اسلامی، از

جبهه مشارکت ايران اسلامی، از احزاب اصلاح‌طلب، با انتشار بيانيه‌ای رد صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، کانديدای انتخابات رياست جمهوری توسط شورای نگهبان را "بهت‌آور و باورنکردنی" خواند و ابعاد آن را بزرگ‌تر از تأثيرگذاری در انتخابات رياست جمهوری پيش‌رو دانست.

 جبهه مشارکت نوشت در آينده‌ای نه چندان دور شاهد آن خواهيم بود که "اقتدارگرائی انحصارطلب همه ارکان انقلاب را تسخير کند."

اين گروه اصلاح‌طلب گفته است در اين دوره از انتخابات رياست جمهوری اغلب اصلاح‌طلبان واقع‌گرا بر اين نظر بوده‌اند که "اقتدارگرايی برای ماندن در قدرت دست به هر کاری می‌زنند و تمام تلاش خود را برای تکميل  پروژه نافرجام انتخابات ۸۸، به کار خواهند بست و انتخابات مهمی مانند انتخابات رياست جمهوری را به رأی مردم وانخواهند نهاد."

جبهه مشارکت در همين حال گفته است: "مبنای اصلاح‌طلبان برای شرکت در چنين انتخاباتی اين بود که تنها با حضور کانديدای حداکثری که رأی او در هر کوی و برزن مشاهده شود می‌توان بر اين سناريوی خطرناک غلبه کرد."

اين حزب اصلاح‌طلب از محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران و اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به‌عنوان "کانديداهای حداکثری" نام برده است.

بنا به ارزيابی جبهه مشارکت با کانديدا شدن هاشمی رفسنجانی نيروهای اقتدارگرا تصميم گرفتند طرح مهندسی صندوق‌های رأی را که "هزينه‌های زيادی" در بر داشت تغيير داده و در همان گام نخست مانع از حضور "کانديدای حداکثری" (هاشمی رفسنجانی) شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.