ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنرانی انتخاباتی محمدرضا عارف در تلويزيون ايران قطع شد

برنامه سخنرانی محمدرضا عارف، از

برنامه سخنرانی محمدرضا عارف، از نامزدهای انتخابات رياست جمهوری، پس از ۱۵ دقيقه از آغاز پخش آن در شبکه تلويزيونی جام‌جم، قطع شد.

اين سخنرانی انتخاباتی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقيقه يکشنبه شب در برنامه "انتخاب ايرانی" اين شبکه تلويزيونی که به‌شکل ضبط‌شده و به‌منظور پاسخ کانديداها به پرسش‌های ايرانيان خارج از کشور اجرا می‌شود، پخش شده بود.

رسانه‌های ايران دليل قطع شدن برنامه سخنرانی عارف را "نقص فنی" عنوان کردند.

شبکه جام‌جم که برای خارج از کشور پخش می‌شود، با زيرنويس اعلام کرد که اين برنامه در زمان ديگری پخش خواهد شد.

صداوسيمای جمهوری اسلامی زمان مشخصی برای پخش کامل اين برنامه اعلام نکرد اما با گذشت يک ساعت از زمان آغاز برنامه و پايان يافتن مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن (۶۰ دقيقه)، پخش اين برنامه ادامه پيدا نکرد.

حسن رسولی، سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در واکنش به اين اقدام تلويزيون دولتی گفت: "ما منتظر ارائه توضيحات از سوی مديران صداوسيما و شبکه جام جم هستيم."

وی افزود: "اميدواريم اين قطعی ناگهانی برنامه‌ريزی شده نباشد."

در همين حال، محمد طلوعی، مدير شبکه‌ جام‌جم گفت نوار ضبط‌شده‌ اين برنامه به‌هنگام پخش دچار اشکال فنی شد و در کوتاه‌ مدت اين مشکل رفع نگرديد.

به‌گفته طلوعی برنامه‌ کامل سخنان عارف شب جمعه، دهم خردادماه پخش خواهد شد.

پيش از اين نيز بخش‌هايی از سخنان محسن رضايی، کانديدای ديگر انتخابات رياست جمهوری يازدهم در تلويزيون ايران سانسور شده بود.

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران روز جمعه ۲۴ خردادماه، برابر با ۱۴ ژوئن برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • cyrus

    نماينده دادستان کل کشور درباره اعتراض يکي از کانديداها به حذف بخشي از اظهاراتش در برنامه‌هاي انتخاباتي گفت: با اين کانديدا صحبت شده و هيچ مشکلي نبوده،!!! قرار است به برخي افراد که مشکلاتي ايجاد مي‌کنند تذکراتي داده شود لذا سازمان صدا و سيما تخلفي مرتکب نشده است.!!!! وي تصريح کرد: در صورتي که کانديداهاي انتخابات مغاير قانون مطالبي را عنوان کنند کميسيون مصوب مي‌کند و صدا و سيما موظف است آن مطالبي که خلاف قانون بوده را حذف کند، يعني صدا و سيما نمي‌تواند خودش تصميم بگيرد بلکه موظف است تصميمات کميسيون را اجرايي کند.!!!!

  • anonymous

    یادش به خیر وقتی بچه بودیم و در کوچه فوتبال بازی میکردیم در میان همبازی ها معمولا یکی دوتایی بودند که سر همه چیز جر میزدند و زر میزدند و بازی را به کام خود و بقیه زهر میکردند.  حالا هم این انتخابات مثل هما بازی اهای کودکانه شده و هر کسی از متن و موضوعی خوشش نیاید جر میزند.  یکی هم نیست بپرسد خوب اوالا برای چه بنده خدا را دعوت کردید و دوم اینکه خالا که با او مصاحبه مرده اید این جر زدن ها برای چیست!؟   مگر فرقی هم میکند که کدام یک انتخاب شود؟  همه دستچین و دست پرورده بیت رهبری و مصیع اوامر اقا مجتبی و پور برگوارشان هستند چه اگر نباشند قمه کش های بیت به جانشان خواهند افتاد.