ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمايت کامل مصباح يزدی و جبهه پايداری از سعيد جليلی

آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی، عضو

آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی، عضو مجلس خبرگان و از روحانيون بانفوذ حکومتی در ايران حمايت کامل خود از کانديداتوری سعيد جليلی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم را اعلام کرد.

وی گفت: "به نظر می‌رسد که آقای سعيد جليلی در اصول و مبانی ضعف ندارد و در مواردی مانند پايبندی به دين، عشق به ولايت، جديت در اجرای احکام و اهتمام به ارزش‌های اسلامی، بيش از حد نصاب را دارد."

مصباح يزدی با بيان اين‌که "به نظر ما، مهم‌ترين شاخص برای کانديدای اصلح، آن است که دغدغه دين داشته باشد"، افزود: "هرچند واقعا مشکلات اقتصادی وجود دارد و بر مردم فشار می‌آورد اما عنوان کردن آن به عنوان مهم‌ترين هدف و نقطه اساسی، نشان از ضعف تفکر دينی و فاصله گرفتن از آرمان‌های امام دارد."

در همين حال امروز ‌اميرحسين قاضی‌زاده، سخنگوی جبهه پايداری به صورت رسمی سعيد جليلی را گزينه نهايی جبهه پايداری در انتخابات يازدهم رياست جمهوری عنوان کرد.

قاضی‌زاده به خبرگزاری فارس گفت: "شورای مرکزی اين جبهه صبح امروز تصميم گرفت که به صورت رسمی موضع جبهه پايداری را در اين‌باره اعلام کند."

وی افزود: "اين که آمريکايی‌ها از چه کسانی بدشان می‌آيد برای ما مهم است؛ امروز آمريکايی‌ها کانديدای خوب و بد معرفی می‌کنند و در حقيقت آقای جليلی را به عنوان نيروی گفتمانی انقلاب اسلامی تخريب می‌کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • davood

    پيدا کنيد رابطه حمايت مصباح و بيت و احمدی نژاد از جليلی و رابطه خوب و شام خصوصی های اشتون انگليس و جليلی ؟!