ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتحاديه اروپا ممنوعيت ارسال سلاح به مخالفان اسد را لغو کرد

نشست طولانی شب گذشته وزيران

نشست طولانی شب گذشته وزيران امور خارجه اروپا در بروکسل، بر سر ادامه تحريم تسليحاتی سوريه به توافق دست نيافت.

بدين ترتيب تحريم تسليحاتی اين کشور از روز شنبه لغو خواهد شد و مخالفان حکومت بشار اسد نيز می‌توانند از آن روز به بعد سلاح دريافت کنند.

بريتانيا و فرانسه دو کشوری بودند که با ارسال سلاح به مخالفان حکومت سوريه موافق بودند اما از سوی برخی از کشورهای اروپا از جمله آلمان و اتريش با اين طرح مخالفت می‌شد.

با لغو تحريم تسليحاتی سوريه هر کشور عضو اتحاديه اروپا خود می‌تواند در مورد ارسال سلاح به مخالفان حکومت بشار اسد تصميم بگيرد.

وزيران امور خارجه کشورهای عضو اتحاديه اروپا شب گذشته همچنين تصميم گرفتند تحريم‌های اقتصادی، مالی و نفتی عليه حکومت سوريه را به مدت يک سال ديگر تمديد کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرزاد

    از ته قلبم آرزو می کنم هر چه زودتر مردم سوریه روی آرامش را ببینند. اما این پستی دولت های اروپایی و آمریکا و دولت هایی نظیر چین و روسیه در تاریخ ثبت خواهد شد.چرا باید مردم بی گناه یک کشور قربانی عقده گشایی آنان شوند؟ از یک سو اتحادیه اروپا برای مخالفان سلاح ارسال می کند و از سوی دیگر روسیه موشک های اس 300 به دولت سوریه می دهد. نادانی حکومت سوریه و مخالفان موجب ویرانی کشور شده است.مایه تاسف است که ملتی تاوان جاه طلبی سایرین را بپردازد.