ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در امنیت با زمانه تماس بگیرید

از مدتی قبل به فکر راه‌اندازی یک روش تماس امن برای آزاردیدگان خشونت‌های جنسیتی بودیم و حالا خوشحالیم که می‌توانیم بگوییم این امکان را فراهم کرده‌ایم که به شکل کاملا امن با ما تماس بگیرید. فرم تماس امن زمانه پیام شما را رمزگذاری می‌کند و هیچ ردی در دستگاه شخصی شما باقی نمی‌گذارد.


روایت‌گری درباره خشونت جنسیتی به دلیل تابوها و محدودیت‌های عرفی فراوانی که در محیط وجود دارد کار آسانی نیست. ترس از قضاوت اطرافیان، نگرانی از برخورد خشن دیگران و حتی نگرانی‌های امنیتی ممکن است بسیاری از ما را از نقل این روایت‌ها منصرف کند. با این همه خیلی از ما می‌دانیم که روایت‌گری بخشی از روشنگری است و برای ایجاد آگاهی عمومی نسبت به جنبه‌های مختلف خشونت جنسیتی یا برای تغییرات قانونی و عرفی باید هرچه بیشتر در این زمینه‌ها حرف بزنیم و تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم.

برای خیلی از مخاطبان زمانه شاید این سوال و نگرانی مطرح بوده که چگونه بدون اینکه هویت‌شان شناخته شود یا شناسایی شوند، روایت‌های خود را با روزنامه‌نگاران این رسانه در میان بگذارند. به همین دلیل ما از مدتی قبل به فکر راه‌اندازی یک روش تماس امن برای آزاردیدگان خشونت‌های جنسیتی بودیم و حالا خوشحالیم که می‌توانیم بگوییم این امکان را فراهم کرده‌ایم که به شکل کاملا امن با ما تماس بگیرید.

فرم تماس امن زمانه پیام شما را رمزگذاری می‌کند و هیچ ردی در دستگاه شخصی شما باقی نمی‌گذارد. زمانی که از این امکان استفاده کنید، ما یک ایمیل اختصاصی در سرویس توتانوتا Tutanota، که از امن‌ترین سرویس‌های ایمیل در دنیاست، به شما اختصاص می‌دهیم. این سرویس به طور خودکار تمام پیام‌ها را رمزگذاری می‌کند. هم‌زمان شما می‌توانید برای این ایمیل خود پسورد امن داشته باشید و اگر نیاز به گرفتن پاسخ از زمانه دارید با همین پسورد مجدد به این ایمیل خود مراجعه کنید. ما در برخی از مطالب زمانه این فرم را به اشتراک می‌گذاریم. برای تماس امن می‌توانید از همین‌جا هم اقدام کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.