ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نارضايتی مردم کردستان به دليل کمبود نان

 کمبود آرد و نان در

 کمبود آرد و نان در کردستان باعث طولانی شدن صف‌های خريد نان و نارضايتی مردم شده است.

به گزارش تارنمای محلی کردپرس، "طی چند هفته گذشته و به ويژه روزهای اخير با کاهش سهميه آرد شاهد شلوغی و صف‌های طولانی در نانوايی‌ها هستيم و اين امر در سنندج موجب نارضايتی شهروندان شده است."

در هفته‌های اخير گزارش‌هايی در مورد کمبود آرد و نان در شماری از شهرهای ايران منتشر شده است. بحران کمبود آرد و نان پس از آن شدت گرفت که ايران به سوريه آرد ارسال کرد.

زندی يکی از نانوايان در سنندج گفته است: "سهميه روزانه نانوايی‌ها در ماه‌های گذشته ۱۰ کيسه بود و هر کيسه با قيمت ۲۳ هزار تومان به خبازی‌ها واگذار می‌شد اما هم‌اکنون اين سهميه به شش کيسه و نيم کاهش پيدا کرده است."

به گفته کردپرس "شايعه خروج غيرقانونی آرد از کشور و فروش در بازارهای کشورهای منطقه  و حضور چند ساعته در صف‌های طولانی برای تهيه نان، سبب نگرانی مردم شده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    میوه کیلویی 15 تا 20 هزار تومان. نان وبیشتر وسایل تولید داخل بی کیفیت و گران. این هفته یک رب گوجه ساده 4 هزار تومان هفته بعد 7 هزار تومان!!!!!!!!!!!!! گوشت کیلویی 30 هزار تومان. افزایش شدید همه قیمت ها. مسکن هوووووووووووو. امسال از اول بهار تا الان خیلی از خانواده ها را میشناسم بخداوند اینا قسم یک کیلو میوه نخریدن از گرانی دیگه بقیه چیزها بماند. تا تو ایران نباشی و وضعیت را درک نکنید نمیدانید چه خبره. وضعیت مردم کرد که دیگه اصلا بحثشو نکن