ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست نظارت امنيتی بيشتر بر ورود خبرنگاران خارجی برای پوشش انتخابات

محمد حسينی، وزير فرهنگ و

محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران خواستار نظارت جدی‌تر دستگاه‌های امنيتی و نظارتی بر ورود خبرنگاران خارجی برای پوشش انتخابات رياست جمهوری شد.

حسينی گفت افزون بر حدود ۱۲۰ دفتر رسانه‌های خارجی که در ايران وجود دارند تعداد زياد ديگری هم درخواست کرده‌اند که اجازه حضور در ايران را پيدا کنند و اخبار انتخابات را پوشش دهند.

وی با ابراز اميدواری نسبت به حضور رسانه‌ها در ايران گفت: "با توجه به اينکه در دوره قبل انتخابات رياست جمهوری هم موردی داشتيم که يک خبرنگار صهيونيستی در پوشش يک کشور اروپايی وارد کشور شده بود، بايد دستگاه‌های امنيتی و نظارتی دقت کنند و به ما اعلام کنند و ما هم به آن‌ها مجوز ورود به ايران و فعاليت خبری می‌دهيم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mehran

    نماينده دادستان کل کشور درباره اعتراض يکي از کانديداها به حذف بخشي از اظهاراتش در برنامه‌هاي انتخاباتي گفت: با اين کانديدا صحبت شده و هيچ مشکلي نبوده،!! قرار است به برخي افراد که مشکلاتي ايجاد مي‌کنند تذکراتي داده شود لذا سازمان صدا و سيما تخلفي مرتکب نشده است.!! وي تصريح کرد: در صورتي که کانديداهاي انتخابات مغاير قانون مطالبي را عنوان کنند کميسيون مصوب مي‌کند و صدا و سيما موظف است آن مطالبي که خلاف قانون بوده را حذف کند، يعني صدا و سيما نمي‌تواند خودش تصميم بگيرد بلکه موظف است تصميمات کميسيون را اجرايي کند.!!