ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رهبر جمهوری اسلامی از نامزدهای ردصلاحيت شده به خاطر "تمکين به قانون" تشکر کرد

آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری

آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران امروز در ديدار با رئيس، هیأت رئيسه و نمايندگان مجلس از نامزدهای ردصلاحيت شده به خاطر "تمکين به قانون" تشکر کرد.

وی با بيان اين‌که در همه مراحل انتخابات "قوانين خوب و معقول" وجود دارد و در هيچ مرحله‌ای "بن‌بست" وجود ندارد گفت: "تاکنون همه مراحل براساس روال قانونی انجام شده است."

آيت‌الله خامنه‌ای افزود: "داوطلبان انتخابات نيز در مصاحبه‌های خود بر تمکين از قانون تأکيد کردند و اين تمکين را هم بعد از اعلام بررسی صلاحيت‌ها انجام دادند که بايد از همه آن‌ها بويژه کسانی که احراز صلاحيت نشدند، تشکر و قدردانی کرد."

به‌نظر می‌رسد اين گفته رهبر جمهوری اسلامی به‌طور تلويحی بر قطعيت ردصلاحيت‌ها تأکيد دارد در حالی که گروهی در انتظار حکم حکومتی و تأييد برخی صلاحيت‌ها از سوی وی هستند.

آيت‌الله خامنه‌ای در بخش ديگری از سخنان خود داوطلبان انتخابات رياست جمهوری را خطاب قرار داد و گفت: "آقايان داوطلبی که در صدا و سيما برنامه دارند، وظايف سنگينی بر عهده دارند و بايد مراقب باشند که خدايی نکرده برای جلب توجه مردم، هر حرف خلاف واقعی را بر دهان نياورند."

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در روز جمعه ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.