ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امکانی برای انتشار مقاوم در برابر سانسور: خبرنامه زمانه

زمانه همزمان با تلاش حکومت ایران برای محدودسازی دسترسی کاربران به اینترنت، در پی کاهش اثر سانسور بر جریان آزاد اطلاع‌رسانی است. انتشار خبرنامه که در میان رسانه‌های مختلف امری مرسوم است، یکی دیگر از تمهیدات ماست. اهمیت اشتراک خبرنامه به ویژه در دوره‌هایی آشکار می‌شود که اینترنت دچار اختلال است یا فیلترشکن کار نمی‌کند.

آیا تا به امروز در خبرنامه زمانه ثبت‌نام کرده‌اید؟ این یکی از بهترین راه‌ها برای خواندن مطالب رادیو زمانه هنگام محدود شدن احتمالی اینترنت در ایران است. 

وب‌سایت radiozamaneh.com در تلاش است تا اثر سانسور حکومتی بر جریان آزاد اطلاع‌رسانی را کاهش دهد. تلاش زمانه بر این متمرکز است که محتواهای تازه را حتی تحت شرایط سانسور ارائه دهد. از این دیدگاه ایمیل ابزار ضدسانسور محشری است. تا زمانی که به ایمیل‌تان دسترسی داشته باشید، در صورت عضویت در خبرنامه زمانه، به مقاله‌ها و مطلب‌های دیگر زمانه دسترسی دارید.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

کارشناسان همکار ما بر این باورند که اگر اتصال جهانی اینترنت در ایران قطع شود، به احتمال بسیار زیاد ایمیل شما کماکان در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر هر پنجشنبه ما منتخبی از تحلیل‌ها و پژوهش‌ها و خبرها را برایتان ایمیل می‌کنیم. بنا داریم که در زمان خاموشی احتمالی اینترنت در نتیجه‌ی طرح‌هایی همچون طرح «صیانت»، خبرنامه را روزانه و بر اساس انتخاب کاربرمان ارسال کنیم.

برای عضویت در خبرنامه زمانه کافی است که ابتدا روی این لینک کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید. سپس گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب و در پایان روی دکمه مشترک شوید کلیک کنید. اگر در زمان عضویت از VPN یا فیلترشکن استفاده می‌کنید، مرحله تایید کاربری (من ربات نیستم!) را انجام دهید و مشترک لیست شوید. در پایان به اینباکس ایمیل خود بروید و عضویت خود را با کلیک «بله، من را در این لیست مشترک کنید» تایید کنید. ممکن است این ایمیل تایید را در پوشه اسپم خود بیابید. همین حالا ثبت‌نام کنید تا گزیده مطالب رادیو زمانه را هر هفته در ایمیل خودتان دریافت کنید.

در نتیجه این عمل شما دیگر رادیو زمانه در ایران دور از دسترس نیست. و این یعنی انتشار مقاوم در برابر سانسور!

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کری همیلتون

    سلام. ممنون از اینکه به ما ایرانیان دربند داخل کشور اطلاعات با ارزشی منتشر میکنید