ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مطالعه مطالب زمانه درهنگام سانسور: نشان‌گذاری کنید!

تلاش زمانه بر این متمرکز است که محتواهای تازه را حتی تحت شرایط سانسور ارائه دهد. یکی از پیشنهادهای زمانه استفاده از امکان نشان‌گذاری مطالب برای مطالعه در شرایط آفلاین است.

 هم‌زمان با تحولات نگران‌کننده از جانب حکومت ایران برای محدودسازی دسترسی کاربران به اینترنت، زمانه در تلاش است تا اثر سانسور را بر جریان آزاد اطلاع‌رسانی کاهش دهد؛ به‌ویژه پس‌از اعتراض‌های گسترده در پی قتل مهسا امینی، زن کُرد ۲۲ ساله در بازداشت پلیس امنیت اخلاقی، که اختلال و سانسور به شکل قابل توجه‌ای در ایران گسترش پیدا کرده است.

وب‌سایت radiozamaneh.com تلاش خود را بر این متمرکز کرده است که محتواهای تازه را حتی تحت شرایط سانسور به مخاطبان خود ارائه دهد. 

رادیو زمانه وقتی آفلاین هستید یا اینترنت قطع شده، با شما خواهد بود. اگر وقتی با سانسور مواجه‌اید یا آفلاین هستید از رادیو زمانه بازدید کنید، ممکن است صفحه خانه جایگزینی را نشان‌تان بدهیم. در این صفحه تمام مطلب‌های نشان‌گذاری‌شده (Bookmarked) شما و نیز منتخبی از مطلب‌هایی که تحریریه زمانه انتخاب کرده و نیز چند مقاله آخری را که در وبسایت خوانده بودید، جمع می‌کنیم.

شما همچنین می‌توانید از منوی ابزارهای وب‌سایت ما داخل صفحه مطالب نشان‌گذاری‌شده (Bookmarking) بروید. محتوای نشان‌گذاری‌شده و آفلاین پس از آنکه بار نخست از رادیو زمانه بازدید کردید، در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت. همه این مطلب‌ها برای شما قابل دسترس و خواندن هستند، حتی هنگام سانسور یا آفلاین بودن. این یعنی انتشار مقاوم در برابر سانسور!

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

این امکان در حالی بیشتر برای شما مخاطبان گرامی کاربردی خواهد بود که بدانید اکنون ما در وب‌سایت زمانه از تکنولوژی تازه و منحصر به‌فردی استفاده می‌کنیم که از طریق آن، تنها با یک‌بار استفاده از وی‌پی‌ان در بازدید نخست، در دفعات دیگر برای بازدید از سایت نیازی به فیلترشکن نخواهید داشت.

در عکس زیر توضیح دادیم که چطور یک مطلب دلخواه خود را برای خواندن آفلاین نشان‌گذاری کنید.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.