ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقتش رسیده است − تجمع بزرگ در تورنتو

راهپیمایی اعتراضی «وقتش رسیده است» در تورنتو با حضور بیش از پنجاه هزار تن برگزار گردید.

در پی فراخوانی که توسط حامد اسماعیلیون برای راهپیمایی اعتراضی در بیش از ۱۵۰ شهر بزرگ در سراسر دنیا به نام وقتش رسیده در روز یکم اکتبر داده شد، در کانادا بیش از پنجاه هزار نفر در شهر ریچموندهیل، مرکز ایرانی نشین تورنتوی بزرگ، گرد هم آمدند و بر ضد حکومت جمهوری اسلامی و در حمایت از هموطنان داخل، شعار سر دادند. این تجمع اعتراضی بسیار منظم و سازمان یافته با یک و نیم کیلومتر پیاده روی آغاز و با سخنرانی عده‌ای از فعالان سیاسی سرشناس کانادایی، هنرمندان و ورزشکاران و همینطور خود حامد اسماعیلیون ادامه با پخش سرودهای انقلابی مانند "برای..." خاتمه یافت.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود


تجمع‌های یکم اکتبر ۲۰۲۲ یکی از بی‌سابقه‌ترین تجمع‌های اعتراصی ایرانیان خارج از کشور است که خشم ایرانیان و عزم جزم آنها برای تغییر حکومت اسلامی را نشان می‌دهد.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

آمار رسمی و دقیقی از تعداد جان‌باخته‌ها و افراد بازداشت شده در جریان اعتراض‌های داخل کشور به کشته شدن مهسا امینی هنوز وجود ندارد. سازمان عفو بین‌الملل در تازه‌ترین گزارش خود تعداد کشته‌شده‌های تایید شده را ۵۲ نفر اعلام کرد. سازمان حقوق بشر ایران ۷ مهر ۱۴۰۱ اعلام کرد که در اعتراضات سراسری به کشته شدن مهسا (ژینا) امینی دست‌کم ۸۳ تن به قتل رسیده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.