ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عراق واردات بنزين از ايران را متوقف کرد

به گفته منابع آگاه در

به گفته منابع آگاه در صنايع نفتی عراق، اين کشور پس از تحريم شرکت ملی نفت ايران، واردات بنزين از ايران را قطع و واردات بنزين از دو شرکت توتال فرانسه و تسوشو ژاپن را جايگزين کرده است.

خبرگزاری عراق (آی‌پی‌ای) ضمن اعلام اين خبر گفته است واشنگتن، دولت بغداد را به توقف خريد محصولات نفتی از ايران که ماهانه معادل ۴۰ ميليون دلار می‌شد، قانع کرد و به‌جای آن دو شرکت توتال فرانسه و تويوتا تسوشو از ابتدای ماه ژوئن ۲۰۱۳ تا پايان سال جاری ميلادی به صادرات محصولات نفتی به عراق می پردازند.

گفته شده است شرکت‌های نفتی ديگر نيز به صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی به عراق افزوده خواهند شد.

پيش از اين شرکت سيما ژنرال تريدينگ که دفتر مرکزی آن در دبی امارات است، ماهانه سه محموله بنزين به عراق منتقل می‌کرد که معادل يک چهارم بنزين وارداتی عراق بود.

در نيمه ماه مارس گذشته، وزارت خزانه‌داری آمريکا شرکت سيما ژنرال تريدينگ را در فهرست تحريم‌ها قرار داد و گفت اين شرکت بخشی از شبکه‌ای است که شرکت‌های نفتی ايران با استفاده از آن‌ها تحريم‌ها را دور می‌زنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.