ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو مجلس خبرگان از کانديداهای انتخابات خواست از "فتنه‌گران" نام نبرند

آيت الله احمد علم‌الهدی، عضو

آيت الله احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد گفت: "نبايد نامزدها برای جلب رأی برخی از افراد لائيک و ضدانقلاب از فتنه‌گران تعريف کنند."

"فتنه‌گران" اصطلاحی است که مسئولان حکومت ايران به معترضان دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اطلاق می‌کنند که نزديک به يک سال در شهرهای مختلف ايران دست به اعتراض و تظاهرات زدند.

وی همچنين گفت: " کانديداها برای نشان دادن توانايی‌های خود نبايد سياه‌نمايی کرده و در رسانه ملی حرف‌هايی بزنند که از کشور تصوير بدی به همه نمايش داده شود؛ قطعا زدن اينگونه سخنان در رسانه ملی کار درستی نيست."

علم‌الهدی از صداوسيما نيز به‌خاطر آن‌چه که "مديريت خوب در مناظره ناميد" قدردانی کرد.

مناظره تلویزیونی روز گذشته هشت کاندیدای ریاست جمهوری با کمترین رویارویی فکری و به شکل مسابقات تلویزیونی و طرح سئوالات تستی برگزار شد و انتقادات بسیاری را برانگیخت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • amin

    سايت خبری« الف»، متعلق به احمد توکلی نماينده مجلس ايران، نيز از «درگيری» در پايان سخنرانی حسن روحانی در حسينيه جماران خبر داده و نوشته است شماری در اين مراسم بازداشت شده اند!!!. در همين زمينه، خبرگزاری مهر گزارش داده است که در جريان سخنرانی حسن روحانی در حسينيه جماران شعارهايی در حمايت از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ و همچنين در حمايت از حسن روحانی سر داده شد. طبق اين گزارش حاضران در اين مراسم « سرود يار دبستانی من» و «ای ايران» را با در دست داشتن پوسترهايی از حسن روحانی، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی جمع خوانی کردند. در همين حال، «کلمه» گزارش داده است: پيش از شروع سخنرانی «صد ها تن از حاضران» شعار هايی مانند «سران در حصر ما آزاد بايد گردند» و «زندانی سياسی آزاد بايد گردند» را سر دادند.

  • kia

    دیدار سران طالبان با مقامات امنیتی رژیم در تهران به گزارش پیام آفتاب، خبرگزاری فارس از سفر هیئت طالبان به تهران به منظور گفت‌وگو با مقامات جمهوری اسلامی خبر داد. این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه اظهار داشت: سرپرستی این هیئت را «طیب آقا» از رهبران طالبان برعهده داشته و با مقامات امنیتی جمهوری اسلامی در تهران ملاقات کرده است!!. چند پیش در نشست بیداری اسلامی در تهران نیز «محمدالله نعمانی» وزیر تحصیلات عالی طالبان و «شمس الدین پهلوان» والی قبلی میدان وردک در زمان حکومت طالبان شرکت داشته‌اند!!.