ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش ارسالی از سنندج:‌ لباس‌شخصی‌ها برای رعب‌آفرینی به مسکن مهر بهاران حمله کردند، کودکان خیلی ترسیده‌اند

سنندج ــ «نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌ها به مسکن مهر بهاران، سنندج در ساعت ۹ امشب ۱۸ مهر ۱۴۰۱ همراه با وحشیگری به منظور ایجاد رعب و وحشت حمله کردند.»

یکی از شهروندان ساکن سنندج دوشنبه ۱۸ مهر با ارسال ویدئویی به «زمانه» از وضعیت امنیتی و وحشت‌آفرینی حکومتی در مسکن مهر بهاران این شهر خبر داد.

«نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌ها به مسکن مهر بهاران، سنندج در ساعت ۹ امشب ۱۸ مهر ۱۴۰۱ همراه با وحشیگری به منظور ایجاد رعب و وحشت حمله کردند. گارد ویژه با تفنگ ساچمه‌ای یا شاید هم با اسلحه جنگی به سمت پنجره‌ها شلیک و مردم را تهدید می‌کردند، گاز اشک‌اور هم می‌زدند.

بچه‌ها خیلی ترسیده اند، از واحدهای نزدیک صدای گریه شنیده می‌شود.

در این سه هفته و به ویژه از روز شنبه سنندج کاملا ملیتاریزه شده و هیچ فرقی با میدان جنگ ندارد، اگرچه مردم همچنان میدان را خالی نکرده اند.

دیشب (۱۷ مهر) محله بهاران و به ویژه مسکن مهر غوغا بود. اعتراض و سردادن شعار قبل از غروب شروع شد و تا نزدیک دو نیمه شب ادامه داشت. در آپارتمان‌های مهر تا ساعت یازده شب خبری از نیروها نبود، اما بعد اکثرا بسیج و سپاه وارد عمل شدند و حمله و در مقابل مقاومت آغاز شد.

بیشتر از دو ساعت صدای تیراندازی و حتی رگبار از مسکن مهر و دیگر نقاط بهاران به وضوح شنیده می‌شد. با وجود این طی این دو ساعت مردم چند بار نیروها را فراری دادند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mansoor

    در میدان استقلال در مهاباد هم در خانه ها را میشکستند و وارد خانه ها میشدند وسعت تظاهرات پریروز، بی سابقه بود و ناگهانی بود. حکومت در مهاباد، فلج شده بود