ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رأی دادگاه بدوی: توقيف شش ماهه روزنامه ايران

دادگاه کيفری استان تهران پس

دادگاه کيفری استان تهران پس از محاکمه مجید امیدی شهرکی، مديرمسئول روزنامه ايران، اين روزنامه را به مدت شش ماه توقيف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، يکشنبه گذشته مديرمسئول روزنامه ايران به اتهام "نشر مطالب خلاف واقع" در دادگاه کيفری استان تهران محاکمه و سپس مجرم شناخته شد.

رأی اين دادگاه رای دادگاه بدوی و قابل اعتراض در ديوان عالی کشور است و مديران روزنامه ايران پس از ابلاغ حکم ۲۰ روز وقت دارند به آن اعتراض کنند.

به‌نوشته خبرگزاری فارس پرونده اين حکم با شکايت يک شاکی بوده است و صدور آن به اين معنی نخواهد بود که روزنامه ايران از فردا منتشر نخواهد شد.

صاحب امتياز روزنامه ایران مؤسسه فرهنگی - مطبوعاتی ایران وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ایرنا) است که پشتيبان سياست‌های دولت محمود احمدی‌نژاد است.

مدیر مسئول پيشين ايران علی‌اكبر جوانفكر بود که از ياران نزديک احمدی‌نژاد است که به دليل انتشار ضميمه‌ای با نام "خاتون" در مورد حجاب محاکمه و به زندان محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.