ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عارف: با روحانی ائتلاف نمی‌کنم

در حالی که گروهی از

در حالی که گروهی از اصلاح‌طلبان در روزهای اخير اعلام کرده بودند که از ائتلاف محمدرضا عارف و حسن روحانی، دو کانديدای انتخابات رياست جمهوری پشتيبانی می‌کنند، امروز محمدرضا عارف در اين‌باره گفت: "من ائتلاف نمی‌کنم و تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم."

روز گذشته شورای مشاوران محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران با انتشار بيانيه‌ای اظهار اميدواری کردند که عارف و روحانی در مسیر همکاری و ائتلاف گام بردارند.

همچنين محمدعلی نجفی، از مسئولان حزب کارگزاران روز گذشته از تشکيل يک کارگروه هفت نفره در جهت ائتلاف حسن روحانی و محمدرضا عارف خبر داد و گفت تا شنبه هفته آينده نتيجه مذاکرات برای ائتلاف اين دو کانديدا اعلام می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jaml

    اين دو ذوب درولايت ميباشند.

  • sara

    بامداد خبر – گفته می شود حسن روحانی قرار است ایران را نجات دهد. این روزها اما تصویری از او پخش شده است که باعث دردسر او شده است. در این تصویر، مرد میانسالی تمام قد خم شده است و دست روحانی را می بوسد، روحانی نیز بی توجه به او برای عکاس ژست می گیرد.! عکس از خبرگزاری فارس و نام عکاس مهدی مریزاد میباشد. 

  • ضدانقلاب شده ام. از تهران

    اصلاحطلبان افضاطلبانند. اینان فقط به فکر نجات این نظام ضد بشریند. همین!