ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای امنیتی به منزل پدر جواد حیدری یورش بردند و بنرهای تسلیت را پاره کردند

تنها پنچ روز به مراسم چهلم جواد حیدری مانده که نیروهای امنیتی برای سومین بار به محله‌ خانواده این جان‌باخته یورش بردند و بنرهای تسلیت مزین به عکس او را پاره کردند.

بر اساس اطلاعاتی که از طریق یک منبع آگاه و نزدیک به جواد حیدری، از جان‌باخته‌های اعتراض‌ها در قزوین به دست زمانه رسیده است، ۱۲ خودروی نیروی انتظامی و لباس شخصی به منزل پدری این جان‌باخته در روستای رحمت‌آباد قزوین یورش بردند و بنرهایی که عکس جواد حیدری بر روی آنها بود را پاره کردند.

به گفته این منبع تاکنون نیروهای امنیتی سه بار اقدام به این کار کرده‌اند و امروز پنج‌شنبه ۵ آبان که تنها پنچ روز به مراسم چهلم جواد حیدری مانده، بار دیگر اقدام به پاره کردن بنرها کردند.

بر اساس ویدیوهایی که به دست زمانه رسیده است، تعداد زیادی خودروی نیروی انتظامی و نیروهای لباس شخصی در حال ورود به محله‌ای هستند که خانه پدری جواد حیدری در آنجا قرار دارد.

در حالی که ماموران با تعدادی از افراد و ساکنین درگیر شده‌اند، مادر پیر جواد حیدری دیده می‌شود که با چهره‌ای بهت‌زده در میان آنها بر سر خود می‌کوبد و سعی می‌کند مانع آنها شود.

منبع آگاه زمانه درباره یورش نیروهای امنیتی و افزایش فشارها بر خانواده جواد حیدری با نزدیک شدن چهلم این جان‌باخته می‌گوید:

«ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه ماموران نیروی انتظامی برای کندن بنرهای جواد در روستای رحمت آباد دشتابی قزوین حضور داشتند و اعلام کردند با دستور مستقیم آقای شعبانی مدیر کل دادگستری قزوین آمده‌اند. این سومین بار است چنین چیزی اتفاق می‌افتد. با نزدیک شدن چهلم جواد حیدری فشارها بر این خانواد افزایش پیدا کرده است...»

در یکی دیگر از ویدیوهایی که به دست زمانه رسیده دیده می‌شود که نیروهای انتظامی و لباس شخصی در محله مستقر شده‌اند و کنترل محله را در دست گرفته‌اند.

در ویدیوی زیر نیز درگیری خانواده جواد حیدری و ساکنین محل با نیروهای امنیتی دیده می‌شود.

جواد حیدری یکی دیگر از جان باخته‌های اعتراض‌ها به قتل حکومتی ژینا (مهسا) امینی است که روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور در نزدیکی پارک ملت قزوین، خیابان حکم‌آباد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از چند ساعت به دلیل شدت جراحات و عدم رسیدگی پزشکی جان باخت.

بعد از اینکه پیکر جواد به خانواده‌اش تحویل داده شد، او را در روستای رحمت‌آباد قزوین تحت تدابیر امنیتی به خاک سپردند. با وجود این مردم زیادی در مراسم خاکسپاری شرکت کرده بود و فاطمه حیدری، خواهر این جان‌باخته در مراسم خاکسپاری به نشانه اعتراض موهایش را برید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.