ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی یک کودک هشت ساله در آذربایجان غربی

يک کودک هشت ساله در

يک کودک هشت ساله در پيرانشهر استان آذربايجان غربی دست به خودکشی زد اما با اقدام "به موقع" پدر و مادرش از مرگ نجات يافت.

به گزارش تارنمای محلی کردپيام، "اين پسر که ه. ن نام دارد به علت اين‌که از والدين خود درخواست اسباب‌بازی کرده بود و با مخالفت آن‌ها مواجه شده بود، با کمربند شلوار اقدام به خودکشی کرد."

اين گزارش می‌گويد: "خوشبختانه با سر رسيدن والدين اين اقدام نافرجام مانده و کودک فورا به بيمارستان امام خمينی انتقال و از آن‌جا به اروميه اعزام شد."

اين کودک پس از معالجات لازم از بخش ICU به بخش بستری کودکان انتقال يافته و حال عمومی وی "رضايت‌بخش" اعلام شده است.

به گفته تارنمای کردپيام "پائين آمدن سن چنين رفتارهای نابهنجاری فرهنگ‌سازی و توجه جدی والدين به کودکان در جامعه را ضروری می‌نمايد و خودکشی و خودسوزی در جامعه ما متأسفانه کم‌کم به يک فرهنگ تبديل می‌شود که بايد همه اهتمام لازم را در پيش‌گيری اين‌گونه حوادث داشته باشيم."

چندی پيش نيز يک دختر ۱۰ ساله به نام صفورا سعيده در روستای "پسوه" در شهرستان پيرانشهر اقدام به خودسوزی کرد و جان خود را از دست داد.

صفورا سعيده، دانش‌آموز چهارم ابتدایی، پس از سفارش‌های معلمان و خانواده مبنی بر دقت بيشتر در يادگيری دروس، خانواده را تهديد به خودکشی خود نموده بود و بعد از آن با پاشيدن نفت به خود، خودسوزی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • لیلا

    این تیترش نمیشه خودکشی. میشه اقدام به خودکشی. وقتی تیتر میزنن که خودکشی که طرف بر اثرش مرده باشه.