ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارشی درباره محمد اختیاریان: بعد از زخمی شدن به عنوان «مجهول‌الهویه» در بیمارستان بستری شد

محمد اختیاریان در جریان مراسم چهلم نیکا شاکرمی بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی زخمی و سپس بازداشت شد. اما اکنون به دلیل وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستان به عنوان «مجهول الهویه» بستری است.

بنا به اطلاعات رسیده به زمانه، یک شهروند خرم‌آبادی به نام محمد‌ اختیاریان که در مراسم چهلم نیکا شاکرمی شرکت کرده بود، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی از ناحیه پای چپ به شدت زخمی و سپس بازداشت شد. او از تاریخ ۸ آبان تحت عنوان «مجهول الهویه» در بیمارستان عشایر خرم‌آباد بستری شده است.

محمد اختیاریان ورزشکار بدن‌سازی (پاورلیفتینگ) است، منابع مطلعی که خبر زخمی شدن و بازداشت این شهروند خرم‌آبادی را در اختیار زمانه قرار داده‌‌اند، از تاریخ و محل دقیق بازداشت اطلاعی ندارند، اما گمان می‌رود ۵ آبان در روز چهلم نیکا شاکرمی بازداشت شده است.

طبق اطلاعاتی که منابع موثق در اختیار زمانه قرار داده‌اند، محمد اختیاریان تحت تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان بستری است و هنگامی که به بیمارستان منتقل شده بود، خون زیادی از دست داده بود و شریان پای چپ‌اش پاره شده بود. او به همین علت تحت عمل جراحی قرار گرفت و شریان پای چپ او ترمیم شد.

تاکنون چندین عمل جراحی روی پای این شهروند خرم‌آبادی صورت گرفته است، اما به دلیل عمل‌های سخت و خون‌ریزی زیاد حال عمومی او وخیم گزارش شده و خطر قطع کردن پای این شهروند وجود دارد.

طبق اطلاعات رسیده به زمانه چندین مامور لباس شخصی به صورت شبانه‌روزی در اتاق محمد اختیاریان حضور دارند و او مدام مورد آزار و شکنجه‌ روانی قرار می‌دهند.

منابع زمانه می‌گویند با وجود شرایط وخیم جسمی احتمال ترخیص او از بیمارستان وجود دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.