ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایشگاه آثار میر حسین موسوی گشایش یافت

آکادمی هنر آلمان امروز، ۶ ژوئن (۱۶خرداد) نمایشگاهی از مجموعه نقاشی‌های میرحسین موسوی، رهبر منتقدان حکومت ایران را افتتاح می‌کند.

آکادمی هنر آلمان امروز، ۶ ژوئن (۱۶خرداد) نمایشگاهی از مجموعه نقاشی‌های میرحسین موسوی، رهبر منتقدان حکومت ایران را افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تحت عنوان "اندیشه آزادی" از ۷ تا ۲۳  ماه ژوئن پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

در نمایشگاه "اندیشه آزادی" ۲۸ اثر از میر حسین موسوی به نمایش گذاشته می‌شود.

یکی از آثار میر حسین موسوی

در بروشور این نمایشگاه آمده که آثار میر حسین موسوی از یک سویه انتزاعی برخوردار است و در متن نقاشی عرفانی ایران قابل مطالعه است. این آثار را همچنین می‌توان به عنوان تأملاتی پیرامون آزادی در نظر گرفت.

کلاوس اشتیک (Klaus Staeck)، رئیس آکادمی هنر آلمان از میرحسین موسوی‌ که در حال حاضر همراه با همسرش، دکتر زهرا رهنورد در حبس خانگی به سر می‌برد، دعوت کرده که در نمایشگاه آثارش در برلین شرکت کند.

کلاوس اشتیک در این دعوتنامه از ضرورت آزادی بیان و آزادی هنر در جامعه یاد کرده و اظهار امیدواری کرده که نمایشگاه "اندیشه آزادی" با اقبال گسترده مخاطبان هنر و هنرشناسان مواجه گردد.

در حاشیه نمایشگاه "اندیشه آزادی" نایکا فروتن، جامعه‌شناس، اردشیر امیر ارجمند، سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید، شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل و همچنین کلاوس اشتیک، رییس آکادمی هنر برلین در میزگردی شرکت می‌کنند و پیرامون موقعیت میر حسین موسوی و زهرا رهنورد در حبس خانگی و هنرمندان ایرانی که به زندان افتادند یا تحت تعقیب قرار گرفتند، به بحث و گفت‌و گو می‌پردازند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.