ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال کناره‌گیری حدادعادل به نفع جلیلی

یک نماینده اصولگرای مجلس از

یک نماینده اصولگرای مجلس از احتمال کناره‌گیری غلام‌علی حداد عادل به نفع سعید جلیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد گفت که قرار است امروز، یکشنبه در ستاد حداد عادل در رابطه با کنار رفتن او به نفع یکی از نامزدهای اصولگرا تصمیم‌گیری شود و "به نظر می‌رسد او به نفع سعید جلیلی کناره گیری کند."

این نماینده مجلس پیش‌بینی کرده است که سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در دور دوم انتخابات با هم رقابت خواهند کرد.
غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالبیاف در قالب یک ائتلاف در انتخابات شرکت کرده و اعلام کرده بودند که در نهایت یکی از آنها به عنوان نامزد نهایی معرفی خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • anonymous

    حالا فرض کنیم که «مشغلمعلی» به نفع جلیلی کنار رود. مگر همین چندروز پیش نبود که در یک همه پرسی ایشان نفر اخر بودند و در حدود یک در صد اراء را کسب کردند!؟ ایشان به سه دلیل ناگفته کناره میگیرند: اول اینکه  اگر جلیلی برنده شود از این نمد با کلاهی برسد: دوم  اینکه ایشان رابطه نزدیک با رهبر دارند و شکت ایشان (که حتمی هم هست۹) نشانه عدع محبوبیت رهبر خواهد بود و سوم اینکه خودشان میدانند که  مردم به دلیل مخالفت با رهبر به او رای نخواهند داد پس بهتره به نفع دیگر غلام دست پرورده رهبر کنار رود تا ابرو ریزی کمتر شود.