ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شبکه «فمینست‌ها برای ژینا» اعلام موجودیت می‌کند

«فمینیست‌ها برای ژینا» در آستانه‌ دویستمین روز انقلاب ژینا و ۸ مارس، روز جهانی زن، به طور رسمی در نشستی مطبوعاتی همراه با مدعوینی از جنبش‌های همسوی فمینیستی خاورمیانه به طور رسمی اعلام موجودیت می‌کنند.

سه‌شنبه ۷ مارس، از ساعت ۷ تا ۹ شب به وقت لندن، دانشگاه سواز لندن میزبان نشست مطبوعاتی شبکه‌ فمینیست‌ها برای ژینا خواهد بود. این شبکه خود را متشکل از گروه‌ها و کنشگران جنبش فمینیستی ایران معرفی کرده که با گرایش‌های متکثر در کنار یک‌دیگر برای انعکاس صدای فمینیستی انقلاب «ژن، ژیان، ئازادی» در خارج از ایران و تقویت جنبه‌های فراملی آن مبارزه می‌کنند.

طبق بیانیه مطبوعاتی این شبکه، فمینیست‌ها برای ژینا قصد دارند در آستانه‌ دویستمین روز انقلاب ژینا و ۸ مارس، روز جهانی زن،در نشستی مطبوعاتی همراه با مدعوینی از جنبش‌های همسوی فمینیستی خاورمیانه به طور رسمی اعلام موجودیت کنند و ابعاد مختلف انقلاب «ژن، ژیان، ئازادی» و راه‌ها و افق‌های همبستگی میان گروه‌های متکثر و از جمله فعالان داخل و خارج را به بحث بگذارند.

سخنرانان این نشست پروین اردلان، کنشگر فمنیست، نویسنده، روزنامه‌نگار و برنده جایزه اولاف پالمه،
صبرا رضایی، کنشگر کوئیر فمنیست، آموزشیار و روان درمانگر، هاوژین بقالی (کنشگر فمنیست، پژوهشگر و مدرس مهمان دانشگاه)، سحر فطرت، کنشگر فمنیست افغانستانی، محقق، مستندساز و قصه‌گو وگلچهر، کنشگر کوییر فمینیست، مددکار اجتماعی خواهند بود.

شبکه‌ فمینیست‌ها برای ژینا در هفته‌ اول انقلاب آغاز به کار کرد و دوم اکتبر همزمان در۲۶ شهر جهان تجمع‌هایی برگزار کرد که با حضور و حمایت فمینیست‌های دیگر کشورها، به خصوص ( ترکیه، لبنان،  افغانستان و مناطق کُردنشین) همراه بود.

فعالیت این شبکه علاوه بر اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف، شرکت در برگزاری نشست‌های مرتبط با انقلاب، جلسات پخش فیلم و اجرای پرفورمنس‌های سیاسی و همکاری با سایر جنبش‌های فمینیستی فراملی است.

زمانه نشست مطبوعاتی شبکه فمینیست‌ها برای ژینا به صورت زنده پخش خواهد کرد و می‌توانید از طریق لینک زیر در کانال زمانه در یوتیوب آن را مشاهده کنید:

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.