ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محیط زیست در برنامه‌های انتخاباتی؛ مروری بر دو مقاله از محمد درویش و زهرا عابدین

چند روز بیشتر تا برگزاری یکی از مهم‌ترین و در عین حال، پیچیده‌ترین انتخابات تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران باقی نمانده است. تقریباً همه هشت کاندیدا در سخنان یا برنامه‌های خود، اشاره‌هایی مختصر یا مفصل به ملاحظات و موازین محیط زیستی دولت مطلوب‌شان داشته‌اند.

چند روز بیشتر تا برگزاری یکی از مهم‌ترین و در عین حال، پیچیده‌ترین انتخابات تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران باقی نمانده است. تقریباً همه هشت کاندیدا در سخنان یا برنامه‌های خود، اشاره‌هایی مختصر یا مفصل به ملاحظات و موازین محیط زیستی دولت مطلوب‌شان داشته‌اند. محمد درویش در مقاله  "وزن دیپلماسی محیط زیست در رقابت‌های انتخاب رییس جمهور یازدهم" و زهرا عابدین در مطلب "قاتل تهران، منجی ایران؟"  نگاهی متفاوت به نقش مساله محیط زیست در انتخابات پیش رو داشته‌اند. در این دو مطلب یکی با دید خوش بینانه به مساله  می‌نگرد و طرح اندک مسائل زیست محیطی را هم در این میان مهم می‌داند، اما مقاله‌ی دیگر به جنگ ادعاهای شهردار کنونی تهران در مورد حمایتش از محیط زیست رفته است. گزارش صوتی زیر، همراه با ترانه کارون از مجید انتظامی، مروری است بر این دو مقاله و مهم ترین سرفصل های مطرح شده در آن ها.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.