ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمعی از فعالان مدنی به بازداشت دوباره مهوش شهریاری (ثابت) و فریبا کمال‌آبادی اعتراض کردند

این فعالان مدنی اتهامات وارد شده به این دو شهروند بهائی را با بی‌اساس خوانده و صدور احکام سنگین و ناعادلانه علیه آنها را تنها به دلیل بهائی بودن آنها دانسته‌اند.

جمعی از فعالان مدنی داخل و خارج از ایران، با امضای بیانیه‌ای نسبت به بازداشت دوباره مهوش شهریاری (ثابت) و فریبا کمال‌آبادی، دو شهروند بهائی زندانی اعتراض کردند و خواهان آزادی فوری آنها شدند.

این دو شهروند بهائی برای دومین بار توسط نیروهای امنیتی در مردادماه سال جاری بازداشت شدند و دادگاه انقلاب نیز برای دومین بار آنها را به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

این دو شهروند از زمان بازداشت در بلاتکلیفی و بی‌خبری به سر می‌برند و امضاکنندگان این نامه با اشاره به این موضوع به بی‌عدالتی در حق آنها اعتراض کرده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«ما جمعی از فعالان مدنی، دستگیری و زندانی کردن فریبا کمال‌آبادی و مهوش ثابت، ایراد اتهامات بی‌اساس و بی‌پایه به آنان و صدور حکمی اینچنین سنگین و ناعادلانه علیه آنها را محکوم می‌کنیم. این دو زن روزهای زیادی از عمرشان را به جرم بهائی بودن در زندان‌ها سپری کرده‌اند. هیچ‌کس نباید به صرف اعتقادات و دینش مورد آزار، اذیت و یا پیگرد قرار بگیرد.»

برای مشاهده متن کامل بیانیه و لیست اسامی امضاکنندگان، اینجا را کلیک کنید.

درباره مهوش شهریاری (ثابت) و فریبا کمال‌آبادی بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.