ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپیده قلیان ساعاتی پس از آزادی در راه بازگشت به خانه دوباره بازداشت شد

تاکنون از دلیل دوباره بازداشت و محل نگهداری سپیده قلیان اطلاعی در دست نیست.

سپیده قلیان، فعال مدنی و زندانی سیاسی که چهارشنبه ۲۴ اسفند پس از تحمل هفت سال و نیم حبس از زندان اوین آزاد شده بود، در حالی در راه بازگشت به خانه پدری به سمت دزفول بود، در میانه راه به دست نیروهای امنیتی همراه با خشونت دوباره بازداشت شد.

تصاویر ویدئویی که روز چهارشنبه از لحظه آزادی سپیده قلیان از زندان منتشر شده بود، نشان می‌داد که او بدون حجاب اجباری مقابل زندان اوین فریاد می‌زند: «خامنه‌ای ضحاک، می‌کِشیمت زیر خاک».

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

گزارش‌ها حاکی است که سپیده قلیان به هنگام بازگشت به خوزستان و در مسیر بین قم و اراک توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

بازداشت مجدد سپیده قلیان تنها هشت ساعت پس از آزادی با خشونت همراه بود و تلفن همراه مهدی قلیان، برادر او نیز توسط نیروهای امنیتی ضبط شد.

تاکنون از دلیل دوباره بازداشت و محل نگهداری سپیده قلیان اطلاعی در دست نیست.

سپیده قلیان در تاریخ ۲۷ آبان ‌ماه ۹۷ به همراه دست‌کم ۱۹ تن از جمله تمامی اعضای مجمع نمایندگان کارگران نیشکر هفت‌تپه، چند فعال کارگری و تعدادی از شاغلین و مدیران شرکت که جهت پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان در پلیس امنیت حاضر شده بودند، در محل پلیس امنیت شوش بازداشت شد و نهایتاً توسط دادگاه انقلاب به پنج سال زندان محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.