ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: نگفته‌ام که پيروز انتخاباتم

حسن روحانی، کانديدای انتخابات رياست

حسن روحانی، کانديدای انتخابات رياست جمهوری پيش از ظهر امروز رأی خود را در صندوق انداخت.

روحانی: تهمت‌هايی به من زده شد که به دليل ممنوعيت تبليغات پاسخ نداديم

روحانی در مورد خبر اعلام پيروزی‌اش در انتخابات در يکی از سفرهای انتخاباتی‌اش، گفت: "من نگفتم پيروزم و کسی هم نمی‌تواند از الان چنين ادعايی داشته باشد."

پيش از اين خبرگزاری کار ايران (ايلنا) نوشته بود حسن روحانی در آخرین سخنرانی خود در بجنورد گفته است شنبه شب جشن پیروزی برگزار خواهد کرد.

در همين رابطه آيت‌الله احمد جنتی، دبير شورای نگهبان در گفت‌وگو با راديو تهران اعلام پيروزی پيش از انتشار نتايج انتخابات را "خيانت" دانست و گفت: "کسانی که خود را پيروز انتخابات می‌دانند از اشتباهات سال ۸۸ درس بگيرند."

روز گذشته نيز عباس‌علی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ایران نیز هشدار داد که کاندیداها حق ندارند تا زمان قانونی اعلام نتایج توسط وزارت کشور، خود را برنده بدانند.

حسن روحانی در پای صندوق رأی از "برخی بداخلاقی‌ها" در ساعات ممنوعيت تبليغات انتقاد کرد و گفت: "تهمت‌هايی به من زده شد که به دليل ممنوعيت تبليغات پاسخ نداديم."

وی تأکيد کرد: "از همه ملت انتظار است که از بين کانديداها به انتخاب خود و کسی که حداقل و کف مطالبات آن‌ها را نيز برآورده می‌کند رأی دهند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.