ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برنامه سینمایی اکران: معرفی فیلم «هیاهوی بسیار برای هیچ» ساخته جاس ویدون، فیلمساز آمریکایی

«هیاهوی بسیار برای هیچ» اقتباس مدرنی از نمایشنامه کمدی و عاشقانه ویلیام شکسپیر با همین نام است. موضوع اصلی نمایشنامه ماجراهای دو زوج جوان و روابط عاشقانه و نگاه متفاوت آنها به این مقوله است.

 در برنامه اکران این هفته، به معرفی فیلم «هیاهوی بسیار برای هیچ» تازه‌ترین ساخته جاس ویدون، فیلمساز آمریکایی می‌پردازیم.
«هیاهوی بسیار برای هیچ» اقتباس مدرنی از نمایشنامه کمدی و عاشقانه ویلیام شکسپیر با همین نام است. موضوع اصلی نمایشنامه ماجراهای دو زوج جوان و روابط عاشقانه و نگاه متفاوت آنها به این مقوله است.
فیلم توسط جاس ویدون، فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی ساخته شده است. ویدون در کارنامه فیلمسازی خود نوشتن فیلمنامه آثاری چون «داستان اسباب‌بازی» و «بیگانه: رستاخیز» و نوشتن و کارگردانی فیلم پرفروش «انتقامجویان» را دارد. «هیاهوی بسیار برای هیچ» یک فیلم مستقل و کم‌خرج و متفاوت در کارنامه این فیلمساز است که نقدهای مثبتی نیز بر آن نوشته شده است.

هر هفته در «برنامه سینمایی اکران» نگاهی داریم به یکی از فیلم‌های مهم روی پرده سینماهای جهان. در این برنامه مروری می‌کنیم بر خلاصه داستان فیلم، معرفی عوامل، گفته‌های گروه سازنده، چگونگی ساخت فیلم و نمایش آن و در نهایت نظر برخی از منتقدان معروفترین و شناخته‌شده‌ترین مجله‌های سینمایی و روزنامه‌های جهان درباره فیلم. همچنین در این برنامه می‌توانید بخش‌هایی از پیش‌پرده و موسیقی فیلم را بشنوید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.