ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض جمعی از مردم رشت به رفتار خشونت‌آمیز پلیس

شماری از مردم رشت با

شماری از مردم رشت با ارسال نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رییس جمهور منتخب ایران به رفتار "خشونت‌آمیز" پلیس در جریان شادی‌های خیابانی شب ۲۸ خرداد ماه، پس از راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اعتراض کردند.

در این نامه که در تارنمای کلمه منتشر شده، آمده است که "به دلیل سانسور حاکم بر رسانه‌های داخلی" تلاش برای انتشار این موضوع به جایی نرسید و "تظلم خواهی نزد فرمانده نیروی انتظامی استان و کشور" هم نتیجه‌ای نداده است.

شهروندان رشتی ازروحانی خواسته‌اند که به عنوان نماینده منتخب مردم از مقامات نیروی انتظامی درباره این موضوع توضیح بخواهد و پس از تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری پیگیر "احقاق حق و ظلمی که بر مردم این سامان رفته" باشد.

امضاکنندگان این نامه همچنین خواستار آن شده‌اند که روحانی به وعده‌اش مبنی بر "حذف «نیروهای لباس شخصی» از ساختار نیروهای امنیتی" عمل کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.