ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار احمد خاتمی به روحانی برای دوری از "فتنه‌گران"

احمد خاتمی، امام جمعه موقت

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران به رئیس جمهوری منتخب ایران توصیه کرد که مراقب باشد "معرکه‌گردانان فتنه ۸۸" به او نزدیک نشوند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، او گفت: "به رییس جمهور منتخب عرض می‌کنم که مراقب باشند که برخی از شعار شما یعنی اعتدال استفاده ابزاری نکنند؛کسانی که تندترین مواضع را در فتنه سال ۸۸ داشتند و حتی معرکه‌گردان آتش فتنه بودند و در برابر درخواست متواضعانه رهبری که اردوکشی خیابانی را کنار بگذارید اقدام به هدایت این اردوکشی‌ها کردند."

برخی نیروهای محافظه‌کار از اعتراضات به رخدادهای پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به عنوان "فتنه" نام‌ می‌برند.
خاتمی در سخنانش خطاب به روحانی آورده است: "مواظب باشید که این افراد پرچم اعتدال را بلند نکنند، اینها تندورهای افراطی هستند، کسانی که در سال ۸۸،هشت ماه کشور در التهاب گذاشتند معتدل نیستند و نباید اجازه داد آنها با استفاده ابزاری از این شعار وارد صحنه شوند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.