ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست آزادی موسوی، کروبی و رهنورد از سوی جوانان مشارکت

شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران

شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی طی بیانیه‌ای خواستار آزادی زندانیان سیاسی و رهایی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، از رهبران جنبش سبز شد.

این بیانیه پیروزی حسن روحانی را "نوید بخش تغییر در روش و منش حاکم بر کشور" دانسته و آورده است: "گرایش و تمایل جدی اکثریت مطلق مردم به نامزد مورد حمایت گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب، جوانان و دانشجویان فعال و تحول‌خواه و نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی حاوی پیام روشن و حاکی از تحول‌طلبی و تغییرخواهی متن جامعه است."

از دیدگاه جوانان این حزب اصلاح‌طلب "تغییر نگاه امنیتی حاکم و آزادی زندانیان سیاسی و رهایی رهبران سرافراز جنبش سبز، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و شیخ مهدی کروبی مناسبترین پاسخی است که می‌بایست مسوولان عالی کشور به پیام ملت دهند تا خط پایانی بر کینه جویی و خودکامگی باشد."

این بیانیه رای به روحانی را به فرصتی برای مسؤولان جمهوری اسلامی جهت "همراهی با مطالبات عمومی" دانسته و ادامه داده است: "جامعه‌ای که چهار سال تلخی‌های فراوان از قبیل فضای خفقان‌آور امنیتی، تهدیدهای مکرر خارجی، فساد گسترده اداری، تورم کمرشکن و بحران خانمان‌سوز اقتصادی و معیشتی را تحمل کرد، در بزنگاه تاریخی به مسالمت‌آمیزترین شکل ممکن اراده تغییرخواهی خود را به نمایش گذاشت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.