ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از برگزاری مراسم ختم افشين اسانلو جلوگيری شد

مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران

مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران از برگزاری مراسم ختم افشين اسانلو، فعال کارگری که در زندان جان سپرد، جلوگيری کرده‌اند.

به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، اين مراسم قرار بود در روز چهارشنبه (فردا) در مسجد الجواد تهران برگزار شود اما با برگزاری آن مخالفت شد.

مراسم خاکسپاری پيکر افشين اسانلو صبح روز گذشته با حضور نيروهای امنيتی برگزار شد.

افشین اسانلو، فعال کارگری ۴۲ ساله، عضو هیئت مؤسس سندیکای رانندگان برون شهری که به اتهام شرکت در فعالیت‌های سندیکایی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به چهار سال زندان محکوم شده بود، روز پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه پس از حمله قلبی از زندان رجايی‌شهر کرج به بیمارستان منتقل شد و در بیمارستان درگذشت.

اين در حالی است که خواهر افشين اسانلو گفته است وی پيش از انتقال از زندان به بيمارستان درگذشت.

افشین اسانلو، برادر منصور اسانلو بنيانگذار سندیکای کارگران شرکت واحد است و پیش از انتقال به زندان رجايی‌شهر، چهار ماه را دربند ٢٠٩ زندان اوین و یک ماه را نیز دربازداشتگاه اطلاعات کرج زندانی بود.

وی پيش از اين برای درمان بارها درخواست مرخصی کرده بود اما مسئولان دادستانی تهران با مرخصی اين زندانی سياسی مخالفت کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.