ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ديوان محاسبات: بيش از ۹ ميليارد دلار مازاد درآمد نفتی غيرقانونی مصرف شده است

ديوان محاسبات کشور در پی

ديوان محاسبات کشور در پی بررسی بودجه سال ۱۳۹۰، اعلام کرد که دولت به‌طور غيرقانونی مبلغ ۹.۲ ميليارد دلار مازاد درآمد نفتی کشور، معادل ۱۰۰ هزار و ۱۴ ميليارد ريال را به مصرف رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ديوان محاسبات در بررسی عملکرد دولت در اجرای بند بودجه‌ای مربوط به درآمدهای نفتی اين موضوع را دريافته است.

ديوان محاسبات کشور در گزارش خود آورده است مبلغ يک هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال کمتر از ميزان تعيين شده در قانون برای تقويت بنيه دفاعی پرداخت شده، مبلغ هشت هزار ميليارد ريال از سهم بخش سلامت برای اجرای طرح‌های مسکن مهر اختصاص يافته که البته مبلغ ۶۰۰ ميليارد ريال آن بابت طرح‌های بيمارستانی بوده اما بقيه اين اعتبارات برخلاف حکم قانون بودجه به مصرف رسيده است.

همچنين بنا به اين گزارش مبلغ ۱۵۰ ميليارد ريال از سهم احداث و بازسازی عتبات عاليات بر خلاف قانون بودجه به بنياد فقه و معارف اهل بيت اختصاص داده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سینا  - تورنتو

    اینجا وزیر ایالتی بخاطر خوردن پیتزا ی مجانی ٬ استیضاح و از کار اخراج شد.   در حکومت اسلامی میلیاردها خورده اند و همچنان بر پست و مقام هستند و مدال افتخار میگیرند.     

  • حقیقتگو

    دیوان محاسبات حکومت ولایت فقیه "!!!" حالا یادش افتاده که با ماشین حساب و پس از نوشیدن هزاران لیتر چائی قند پهلو و ردو بدل شدن ده ها سلام مون علیکم ها و خواندن هزارها رکعت نماز شروع به محاسبه کنه و بلاخره نتیجه بده که بله رئیس دولت دیونه و هم سر سفرنشینانش دیوانه وار 9 میلیارد دلار اسکناس نجس شیطان بزرگ ولخرجی کردن " دزدیدن جانم ...دزدین جانم" و بعد از چند سال دیوان محاسبات "دیونه ها" حساب کتاب دیونه بزرگ که هشت سال ادعا فرمانروائی بر کره زمین و کرات آسمانی و خدا و امام زمان داشت جناب رئیس دولت خوشگل باشه رو مجرم اعلام کنه ..جلل خالق ..بهتر از این نمیشد .......انکار که کشور خالی از سکنه زنده بوده که یه خوشگل مرد متصل به امام زمان باهاشون این کار رو کرده...آب هم از آب تکون نمی خوره "آب هم میگه که به من چه مربوط چرا خودم رو تکون تکون بدم برای کی تکون تکون بدم " .!!!اگر در آلمان خبر برسه دولت آلمان و مجلس نشینانش 9 میلیارد دلار ولخرجی کردن " دزدین" قیامت میشه ....!! لغت ها و ترکیبات تازه که در حکومت ولایت فقیه میلیارد کم آمد = میلیارد از هر چی که بود دزدیدن میلیارد دلار ولخرجی شدن = میلیارد دلار رو دزدیدن