ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"درگذشت افشين اسانلو مدت‌ها پيش از انتقال وی به بيمارستان رخ داده است"

فرشته اسانلو، خواهر افشين اسانلو،

فرشته اسانلو، خواهر افشين اسانلو، به کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گفت برادرش هيچ سابقه بيماری قلبی نداشت و به‌گفته پرستاران بيمارستان وی مدت‌ها پيش از آن‌که به بيمارستان منتقل شود درگذشته بود.

فرشته اسانلو گفت: " پرستاران بيمارستان به ما گفتند که او را حدود ساعت هشت پنج‌شنبه شب به بيمارستان آورده‌اند اما او مدت‌ها پيش از رسيدن به بيمارستان فوت کرده بود. آن‌ها گفتند که حتی برادرم در حد فاصل رسيدن به بيمارستان هم فوت نکرده بلکه فوتش قبل از اين‌ها بوده است."

اين در حالی است که سهراب سليمانی، مدير کل زندان‌های استان تهران در گفتگوی با خبرگزاری فارس گفته بود که افشين اسانلو پس از پس از معاينه و انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.

فرشته اسانلو افزود مراجع قانونی با وجود آن‌که شماره تلفن آن‌ها را داشتند خبر مرگ برادرش را اطلاع نداده‌اند و خانواده وی پس از دو روز از طريق خانواده زندانيان ديگری که به ملاقات رفته بودند تنها شنيده‌اند که افشين اسانلو سکته کرده است.

وی افزود پزشکی قانونی به خانواده آن‌ها گفته است پاسخ بررسی چگونگی مرگ برادرش سه ماه طول خواهد کشيد.

وی همچنين تأکيد کرد که اين حق قانونی خانواده اسانلو است که شکايت کنند.

افشين اسانلو، ۴۲ ساله، فعال کارگری، برادر منصور اسانلو و از اعضای سنديکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در سال ۱۳۸۸ به اتهام تبانی و اجتماع به قصد اقدام عليه امنيت ملی به پنج سال حبس تعزيری محکوم شد.

او سال گذشته از زندان اوين به زندان رجايی‌شهر کرج برای سپری کردن باقی مدت محکوميتش منتقل شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.