ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صالحی: دور بعدی مذاکرات هسته‌ای بر عهده روحانی است

علی اکبر صالحی، وزير امور

علی اکبر صالحی، وزير امور خارجه ايران اعلام کرد که حسن روحانی، رئيس‌جمهور جديد، گروهی را برای بررسی ادامه مذاکرات هسته‌ای با ۵+۱ تعيين کرده است.

صالحی که در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزيرخارجه تاجيکستان سخن می گفت، افزود: "برگزاری دور بعدی مذاکرات ايران و ۵+۱ بر عهده دکتر حسن روحانی است."

هنوز اسامی اعضای گروه جديد مذاکره‌کننده هسته‌ای از سوی حسن روحانی اعلام نشده است.

برخی منابع خبری ايران نوشته‌اند اين امکان وجود دارد که حسن روحانی بخشی از اعضای تيم پيشين مذاکره‌کننده هسته‌ای را که خود مسئول آن بود، برگزيند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساسان

    اصلاح‌طلبانی که برای بازگشت به قدرت "معتدل" می‌شوند! بهروز ستوده بسياری از اصلاح طلبان دولتی که فشارهای بيت رهبری و اصولگرايان ذوب شده در ولايت ، آنان را به سمت اعتدال گرائی سوق داده است ، اين روزها از پيروزی آقای روحانی که بی هيچ ترديدی با صوابديد و رضايت خامنه ای خودکامه و در چهارچوب يک پروژه عقب نشينی مهندسی شده از جانب بيت رهبری انجام پذيرفته است ، آنقدر به وجد آمده و از آزاد بودن و عدم تقلب در انتخابات اخير سخن ميگويند که گوئی آزاد ترين و دمکراتيک ترين انتخابات جهان ، درجمهوری اسلامی برگزار شده است ! برای اينان مهم نيست که در روزهای آخر و در شب انتخابات ، در پشت پرده ی توطئه گر بيت رهبری چه گذشته و چه زد و بندهائی در ميان سران قبيله جمهوری اسلامی صورت گرفته است که رهبر خودکامه ، ازپروژه بيرون آوردن کانديد مطلوب خود از صندوق ، که از مدتها قبل نشانی هايش را به مردم داده بود ، صرفنظر ميکند و با اعلام بی طرفی خود و حتی دعوت از مخالفان جمهوری اسلامی برای شرکت در انتخابات ، راه را برای انتخاب آقای روحانی هموار ميسازد ! برای خانمها و آقايان اصلاح طلب ، چگونگی بيرون آمدن آقای روحانی از صندوق انتخابات و مهم نيست ، مهم اين است که به هر حال آقای روحانی رئيس جمهور شده است و اصلاح طلبان ميتوانند در کابينه او ادعای سهم خواهی نمايند ! برای اصلاح طلبان ديدن اين واقعيت که مردم ايران در انتخابات اخير يکبار ديگر ناگزيرشدند بين گزينه بد و بدتر ، بد را انتخاب کنند مهم نيست ، مهم اين است که بيت رهبری نيروی آنان را برسميت بشناسد و خامنه ای نتواند آنان را از دايره قدرت جمهوری اسلامی حذف نمايد . ياران را روزی در لباس خط امامی ديديم ، روزی در جامه اصلاح طلبی ، روزی در لباس حامی جنبش سبز و امروز در خلعت اعتدال گرائی که البته اين اعتدال گرائی به نيت "خدمت به ايران" ! ميباستی رفته رفته ميل به اصول گرائی نمايد. اين "خادمان ملت" ! را فردا در چه لباسی خواهيم ديد ؟ هيچکس نميداند! ؟

  • navid

    دکتر ! این دکترای مکاتبه ای ما را که کشت ؟!   بعد از دکتر منور  حالا باز دکتری قلابی ؟!