ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پليس ايران: سگ موادياب تحريم شده است

احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروی

احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروی انتظامی ايران درباره تأثير تحريم‌ها در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفته است: "کشورهای غربی، سگ موادياب و تجهيزات اپتيکی را که برای مقابله است، در ليست تحريم قرار دادند."

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا رادان افزوده است: "برای کمک کردن به ما در تجهيزات اوليه نيز کوتاهی کرده و ما را محکوم به تحريم می‌کنند. ابتدايی‌ترين تجهيزات که سگ موادياب بوده تا برخی لوازم الکترونيکی و اپتيکی را به بهانه تحريم به ما واگذار نمی‌کنند."

وی همچنين با انتقاد از کشورهای ديگر برای "کم‌کاری" در مبارزه عليه مواد مخدر گفت: "اين چه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که چشمانتان را بسته‌ايد، در همسايگی ما افغانستان، همچنان بيشترين مواد مخدر کشت می‌شود و به آن‌ها پيام می‌دهند که با ما کاری نداشته باشيد و برويد مواد مخدر بکاريد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • karim

    سگهای مردم را گرفتید از گرسنگی کشتید.  در زمان زلزله نگذاشتید سگهای زنده یاب وارد کشور شوند.  شما طالبان را چه این حرفها. 

  • حقیقتگو

    آیت الله پوتین سگ نداشت که بهتون بده...پلیس چیه آخوندی بجای بنز سواری و چشم چرونی کردن و روشوه تلکه کردن و فحشای و تجاوز کردن به بد حجاب ها در پاسگاهتون برید سگ تربیت کن ...اینهم بلد نیستی ؟منتظر سگ پلیس غربی هستی که بهت نمی دن تحریم شده....!!مگه اونها سگ رو از کره مریخ حریدن که به پلیس ایرانشین نمی دن ...در ایران به موجود سگ چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ دینی توهین شده و میشه و سگ کشی رایجه ....با این حال برید خدا رو شکر کنید که غربی ها سگ مبارزه با مواد مخدر بهتون نمی دن که بتونید راحت مواد رو به ایران وارد و از ایران به خارج صادر کنید و عالم هزاران و شاید میلیون ها نعشه گان مواد محدر و ثروتمندشگان مواد فروش پاسدارچی و آحوندچی رو باسگ هاشون ازبین نبرید..!!حالا مطلبی رو که شاید به سگ جستجوگر مواد مخدر ربطی نداشته باشه برام مورد سئوال شده .....نعشه گان مواد مخدر مشخصه که مواد می کشن مثل تریک و هروئین و شیشه .و..و ..حالا نعشه گان ملا و آخوند چه موادی می کشن و یا مصرف می کنن ؟ اگر گفتید؟