ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"تخلف يک‌ ميليارد دلاری بانک مرکزی در واردات خودرو"

محمدعلی پورمختار، رئيس کميسيون اصل

محمدعلی پورمختار، رئيس کميسيون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس، گفت: " بر اساس بررسی‌های انجام شده، بانک مرکزی حدود يک‌ ميليارد دلار ارز مرجع برای واردات خودروهای لوکس به وزارتخانه‌های مربوطه اختصاص داده است."

محمدعلی پورمختار افزود: "متأسفانه ترخيص خودروهای لوکس بدون ضابطه و قانون از سوی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است."

به‌گفته مصطفی افضلی‌فرد، نماينده اردبيل با اين‌که در ارديبهشت‌ماه سال ۹۰ مقرر شد که ارز مرجع به کالاهای لوکس و خودروهای خارجی داده نشود، اما اين موضوع از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد بی‌توجهی قرار گرفته شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بعد از سال ها سکوت و خراب بودن ماشین حساب کمیسیون اصل 90مجلس .. حالا برای انتقام گرفتن ازتنها رئیس جمهور "خوشگل و دکتر"کل کره زمین احمدی نژاد محمد پورمختار شروع به کشف کردن مطلب می کنه !! محمدعلی پورمختار، رئیس حتما" کور و عصا بدست کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس بعد از برخورد چند صد بار عصاش به بدنه های اتومبیل های لوکس خارجی و شنیدن صدای دقیق ورقه آهن بدنه اتومبیل تشخیص داد که این اتومبیل از نوع لوکس خارجی است و پولش باید از یک جائی آمده باشد.!!البته بعد از سال ها متوجه شد که بانک مرکزی این اتومبیل ها رو با نعناع خشکه و انجیر خشکه و آش رشته و خورشت قیمه در قوطی و رشته آشی صادراتی نخریده است بلکه دلار های فروش نفت که به لطف و مرحمت فهم و شعور و غیرت و بی تفاوتی و نعشگی همگانی ایران نشینان محترم در جیب و چمدون های آخوندها و حساب های بانکی خارجیشون موجوده خریده شده .! برای شخص بنده دیدن موجوداتی پشت فرمان های اتومبیل های لوکس و سوپر لوکس در ایران علاوه بر اینکه مشمزکننده - زجر آوره و مسخره آوره سئوال آور هم بوده و هست ...کشوریکه بدون تعارف و تجلیل در جهان نه سوم بلکه جهان هشتم و نهم و صنعتش مانند داخل آب دوچرخه سواری کردن است معنی اتومبیل لوکس رانی و اتومبیل لوکس نشینی سوپر گرون قیمت چیست ؟..و در کشوریکه بدون کمک ابزار خارجی آنهم در قرن بیست و یکم توانائی تولید انجیر خشکه و توت خشکه و کشک و زرشک پلوئی دارد و حتی در ساختن یه دونه سوزن چرخ خیاطی علیل و ناتوان است این گونه تجملات برای چی می باشد .....؟ حکومت و کشورنشینانی گه در سیر کردن شکم ودادن مسکن و سواد آموزی و رشد فرهنگ ملی معلول هستند و درضمن از سی و چند سال پیش دچار بیماری قانقاریایه فلسفه بازی *** شده اند و در داخل کشتی در وسط اقیانوس قرن بیست و یکم با چکش دینی و مذهبی و تریاک و فحشا و قلدری کف کشتی خودش را سوراخ می کند "آخوند انتخاب می کند" که به بهشت برود چه توقعی میشود بیشتر ازشون داشت .....اتومبیل های لوکس سوار = کارت ویزیت رشوه و زمین خواری و چاپلوسی رژیم آخوندها