ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی

پیش‌بینی شما از خاورمیانه ۲۰۲۴ چیست؟

نظر به تحولات سال ۲۰۲۳، پیش‌بینی شما از خاورمیانه ۲۰۲۴ چیست؟ آیا دامنه جنگ اسرائیل‌ـ‌فلسطین از مرزهای آنها فراتر خواهد رفت؟ آیا خاورمیانه ۲۰۲۴ شاهد فوران جنبش‌ها و اعتراضات مردمی خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوالات در نظرسنجی زمانه شرکت کنید.

موضوع نظرسنجی جدید زمانه «سیمای خاورمیانه ۲۰۲۴» است. 

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید

سال ۲۰۲۳ در شرایطی پایان یافت که آتش جنگ اسرائیل-فلسطین زنگ خطر برای درگیری‌های بزرگتر منطقه‌ای را به صدا درآورد. در جریان این جنگ بیش از ۱۱۳۰ اسرائیلی و نزدیک به ۲۲ هزار فلسطینی کشته شدند. در واکنش به حملات خونبار اسرائیل به غزه، بحرین روابط اقتصادی خود را با اسرائیل قطع کرد و روند عادی سازی روابط اسرائیل و کشورهای عربی گسسته شد. این البته تنها جنگ در حوالی ایران در سال ۲۰۲۳ نبود. آذربایجان نیز به منطقه قره‌باغ کوهستانی حمله کرد و باعث خروج و آوارگی بیش از صدهزار ارمنی شد. در کنار جنگ، زلزله نیز جان بسیاری را در سال ۲۰۲۳ در منطقه گرفت. پنجمین زلزله مرگبار قرن بیست و یکم در ترکیه و سوریه باعث مرگ نزدیک به شصت هزار نفر شد. و در غرب افغانستان هم حدود هزار نفر بر اثر لرزش زمین کشته شدند. اتفاق غیرمنتظره آغاز سال ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان بود.

نظر به تحولات سال ۲۰۲۳، پیش‌بینی شما از خاورمیانه ۲۰۲۴ چیست ؟ آیا دامنه جنگ اسرائیل-فلسطین از مرزهای آنها فراتر خواهد رفت؟ چه بر سر پیمان ابراهیم و روند عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل خواهد آمد؟ آیا خاورمیانه ۲۰۲۴ شاهد فوران جنبش‌ها و اعتراضات مردمی خواهد بود؟

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید

تا عصر سه شنبه  ۱۹ دی برابر با  ۹ ژانویه  فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کنید.

پنل نظرسنجی “زمانه” می‌خواهد با رجوع مستقیم به شما دیدگا‌ه‌های مختلف‌تان را در مورد مسئله‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازتاب دهد.

پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق  panel@radiozamaneh.com با ما در میان بگذارید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.