ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنگ فرهنگی زمانه: مروری بر تازه‌ترین رویدادهای فرهنگی هفته گذشته

مروری بر تازه‌ترین رویدادهای فرهنگی هفته گذشته همراه با گفت‌وگوهایی با محمود خوشنام، موسیقی‌شناس مقیم المان درباره هنر احمد ابراهیم، هنرمند فقید آواز، و محسن نیکومنش فرد درباره پروژه جدید و دیرهنگام احمدی‌نژاد در مورد سانسور

جنگ فرهنگی این هفته همراه با مرور مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هفته دو گفت‌وگوی ویژه را نیز در بر دارد. گفت‌وگو با محمود خوشنام، موسیقی‌شناس ایرانی مقیم آلمان، درباره زندگی و اثار  احمد ابراهیمی، استاد آوازی که چندی پیش در سن 87 سالگی در بیمارستان فرمانیه تهران درگذشت. گفت‌وگوی دیگر با محسن نکومنش‌فرد، نویسنده ایرانی مقیم سوئد درباره وضعیت سانسور در ایران است. نیکومنش فرد همچنین به طرح‌های ناموفق دولت کنونی و امید مردم از دولت آینده ایران می گوید.

در بخش پایانی برنامه با ترانه «مقاومت تقسیم» و گروه ترکی «یاروم» آشنا خواهید شد که در جریان اعتراض‌های اخیر در ترکیه به شهرت رسیدند و سه نفر از این گروه از جانب پلیس ترکیه بازداشت شده‌اند.

[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130628_Jonge_Farhangi_Nooshazar_Shahzadeh.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد اكبرزاده

    اگر دولت جديد مي خواهد دولت موفق باشد بايد ازادي بيان را تضمين كند اخبار بدون سانسور براي مردم گفته شود و تا كساني مرتكب فساد اقتصادي و اخلاقي و غيره .... مي شوند ، خبرنگاران و جرايد با اطمينان از اينكه تحت تعقيب قرار نمي گيرند افشاگري كنند، بدون ازادي بيان هيچ كشور و ملتي به جمهوري و دمكراسي و برابري و عدالت دست نخواهد يافت .