ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعید لیلاز پس از بازجویی آزاد شد

سعید لیلاز، تحلیل‌گر اقتصادی و

سعید لیلاز، تحلیل‌گر اقتصادی و روزنامه‌نگار منتقد که امروز، شنبه، هشتم تیرماه برای اجرای حکم شش سال حبس تعزیری به زندان اوین رفته بود،پس از بازجویی در بند ۲۰۹ این زندان آزاد شد.

به گزارش تارنمای جنبش راه سبز (جرس)، در حالیکه او برای اجرای حکم به زندان فراخوانده شده بود و باید به بند بند ۳۵۰ اوین منتقل می‌شد، به بند ۲۰۹ که تحت کنترل وزارت اطلاعات است انتقال داده شد و پس از چندین ساعت بازجویی با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

برخی رسانه‌ها احضار لیلاز به زندان را در ارتباط با نوشته‌ها و اظهارنظرهای او در هفته‌های اخیر در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری می‌دانند.

سعید لیلاز به دنبال بازداشت در ناآرامی‌های انتخابات ریاست جمهوری ۸۸، به “فعالیت تبلیغی علیه نظام، نگهداری اسناد طبقه بندی شده و ارتباط با بیگانگان” متهم شده بود.

دادگاه بدوی او را به ۹ سال حبس تعزیری محکوم کرده بود که این حکم در دادگاه تجدیدنظر به شش سال تقلیل یافت. نیروهای امنیتی او را ۲۷ خرداد ماه ۸۸، در منزل شخصی‌اش بازداشت کردند و به مدت صد روز در سلول انفرای نگهداشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.