ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رژه دگرباشان جنسی ایرانی

دگرباشان جنسی ایرانی با «افتخار» در خیابان‌های تورنتو رژه رفتند.

دگرباشان جنسی ایرانی با «افتخار» در خیابان‌های تورنتو رژه رفتند. رژه افتخار همجنسگرایان، دوجنسگرایان و تراجنسیتی‌ها، جشن پایانی هفته «افتخار» در شهر تورنتو است که در پایان ماه ژوئن هر سال برگزار می‌شود.

هفته «پراید» یا افتخار به دگرباش جنسی بودن، یک رویداد هفت‌روزه در تورنتو کاناداست. رژه افتخار که همزمان با بسیاری دیگر از شهرهای جهان اتفاق می‌افتد، گوناگونی و کثرت‌گرایی جامعه دگرباشان جنسی را جشن می‌گیرد و یکی از بزرگ‌ترین و سازمان یافته‌ترین جشنواره‌‌های غرور و افتخار در آمریکای شمالی است.

کشور کانادا میزبان بسیاری از پناهجویان ایرانی دگرباش جنسی است. دگرباشان جنسی ایرانی در هفته «پراید» حضور پررنگی داشتند؛ آنها هم در رژه افتخار شرکت کردند و هم در یکی از پارک‌های محل برگزاری جشن «پراید» در کنار هم جمع شده و رقص و شادی کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک آدم بی حوصله

    پرچم رسمی کشوری است که مقاماتش ادعا می کنند، همجنسگرا در کشورشان ندارند. یا که ادعا می کنند مردم جامعه شان فکر می کنند همجنسگراها بیمارند. خب مشخص است که بالا بردن همچین پرچمی، به دست همجنسگرایان معنی متفاوتی دارد. اینجا حرف از حمایت از جمهوری اسلامی نیست. بسیاری از این بچه ها خودشان قربانی های خشونت جمهوری اسلامی و جامعه ایران اند. اما اینجا پرچم رسمی که در سازمان ملل به رسمیت شناخته می شود را می گیرند که به آن بابا که در سازمان ملل گفت ما در کشورمان مثل شما همجنسگرا نداریم بگند ما هستیم.

  • یه انتقاد جدی

    چرا یارو پرچم با آرم جمهوری اسلامی را بلند کرده آرم جمهوری اسلامی الله است و این همون نکبتی است که با اومدنش آخوندا شروع به ذبح اسلامی همجنسگرایان تو ایران کردن چقدر بدبختیک که همجنسگرایان ما این فاکت واضح را فراموش گردم اون عکس با پرچم جمهوری اسلامی نکیت ماست برش دارین .