ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در ايران ازدواج مردان و زنان در سنين بالا دو برابر افزايش يافته است

علی‌اکبر محزون، مدير کل دفتر

علی‌اکبر محزون، مدير کل دفتر اطلاعات و آمار جمعيتی سازمان ثبت احوال اعلام کرد که آمار ازدواج مردان بالای ۳۵ سال و زنان بالای ۳۰ سال طی سال‌های اخير دو برابر افزايش يافته است.

وی که در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر آخرين آمارهای ازدواج در ايران را ارائه کرد، افزود سهم ازدواج‌های بالای ۳۰ سال برای زنان از ۱۰.۵ درصد در سال ۹۰ به ۱۱.۲ درصد در سال ۹۱ افزايش يافته و سهم ازدواج‌های بالای ۳۵ سال برای مردان نيز از ۸.۶ درصد در سال ۹۰ به ۸.۸ درصد در سال ۹۱ افزايش يافته است.

به‌گفته علی‌اکبر محزون در سال ۸۴ سهم ازدواج‌های بالای ۳۵ سال برای مردان ۶.۷ درصد و ازدواج‌های بالای ۳۰ سال برای زنان ۶.۳ درصد بوده که اين ارقام از افزايش حدود دو برابری سهم ازدواج‌های در سنين بالا در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۹۱ حکايت دارد.

آخرين آمارها نشان می‌دهد که در سال ۹۱، ۸۳۱ هزار و ۶۷۰ ازدواج به ثبت رسيده است و مردان گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ ساله با ۳۱۲ هزار و ۴۹۸ واقعه و زنان با همين سن با ۲۷۵ هزار و ۸۷۳ واقعه ازدواج بيشترين آمار ازدواج را به خود اختصاص داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.