ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"مشکلات بسيار راه‌های روستايی و مسکن مهر در کردستان"

 پنج نماينده کردستان در مجلس

 پنج نماينده کردستان در مجلس ايران با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به علی نيک‌زاد، وزير راه و شهرسازی، نسبت به وضعيت راه و مسکن در استان کردستان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) در اين نامه که محسن بيگلری، احسن علوی، سالار مرادی، محمد بياتيان و حامد قادرمرزی آن را امضا کرده‌اند، آمده است: "متأسفانه وضعيت راه و مسکن استان کردستان علی‌الخصوص راه‌های بين شهری، راه‌های روستايی و مسکن مهر دچار مشکلات عديده‌ای است."

اين نمايندگان "عدم آماده‌سازی زمين توسط مسکن وشهرسازی، ‌مهيا نبودن زيرساخت‌ها و دو برابر تمام شدن قيمت مسکن مهر نسبت به استان‌های همجوار" را از جمله مشکلات طرح "مسکن مهر" در کردستان عنوان کرده‌اند که منجر به نارضايتی مردم شده است.

به‌گفته اين پنج نماينده مجلس، استان کردستان از استان‌هايی است که از آسفالت راه روستايی بهره کمی دارد که از ميانگين کشوری پايين‌تر است.

آن‌ها تأکيد کرده‌اند که  برخی از شهرستان‌های استان کردستان از جمله سقز تنها ۲۷ درصد از راه‌های روستايی آن آسفالته هستند که اين ميزان از ميانگين استانی بسيار پايين‌تر است.

اين نمايندگان خواستار حضور هرچه سريع‌تر هيئتی جهت بررسی وضعيت "مسکن مهر" و راه‌های بين شهری و روستايی در استان کردستان شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.