ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی: انتخاب افراد کابينه را آغاز کرده‌ايم

حسن روحانی، رئيس‌جمهور جديد ايران، از آغاز انتخاب افراد کابينه خود سخن گفت و اعلام کرد که درباره "مشکلات کم‌نظير" دولت جديد با مردم سخن خواهد گفت.

حسن روحانی امروز در ديدار با جمعی از روحانيون از آغاز انتخاب افراد کابينه خود سخن گفت.

حسن روحانی در ديدار با جمعی از روحانيون ايران

به گزارش منابع خبری ايران، روحانی ضمن انتقاد از گمانه‌زنی‌های رسانه‌های ايران در مورد اعضای دولت آينده گفت: "مدتی است که بنده با برخی دوستان که ادعايی هم ندارند با دقت کار انتخاب افراد کابينه را آغاز کرده‌ايم و اميدواريم در موعد مقرر شايسته‌ترين‌ها بدون در نظر گرفتن ارتباط حزبی و جناحی انتخاب شوند."

روحانی با بيان اين که دولت به تنهايی قادر به حل مشکلات نيست گفت: "بايد زمينه مشارکت مردم را هر روز بيشتر و زمينه تصدی‌گری دولت در امور جامعه و مردم را هر روز کمتر و کمتر کنيم، دولت قوی و توانمند به معنای دولت مداخله‌گر و متصدی در همه امور و محدودکننده زندگی مردم و مداخله‌کننده در زندگی خصوصی مردم نيست."

رئيس‌جمهور جديد ايران مشکلات دولت جديد را در تاريخ بی‌سابقه دانست و افزود "مشکلات چندين ساله در چند ماه حل نمی‌شود."

وی اعلام کرد که درباره اين "مشکلات کم‌نظير" با مردم سخن خواهد گفت.

حسن روحانی همچنين افراط و تندروی را از مواردی دانست که همواره به کشور آسيب رسانده است و گفت بايد سليقه‌های مختلف را "در چارچوب موازين دينی و قانون اساسی" پذيرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • shad

    آنقدر چاپیده اند و برده اند که افتضاحش بالا آمده.  حالا با کمک شیخ رفسنجانی و خاتمی اورا اعلم کردند تا مردم را  آرام کنند وو هچنان مشغول چپاول باشند.      

  • shad

    وب‌سایت کلمه، وب‌سایت خبری نزدیک به اصلاح‌طلبان که از جمله خبرهای مربوط به میرحسین موسوی را پوشش می‌دهد، نوشت که ماموران امنیتی جمهوری اسلامی به‌رغم اصرار پزشکان مانع درمان آقای موسوی و اقامت او در بیمارستان شده‌اند. بر اساس این گزارش، آقای موسوی صبح سه‌شنبه، ۱۱ تیرماه، به همراه زهرا رهنورد، همسر خود، و تعدادی از ماموران امنیتی برای معاینه پزشکی به بیمارستان قلب تهران رفت، اما در نهایت ماموران با تشخیص پزشکان برای بستری شدن او در بیمارستان مخالفت کرده‌اند. نشانه‌های بیماری میرحسین موسوی «سرگیجه و تداوم افت فشار خون» عنوان شده است که به‌ نظر می‌رسد در ارتباط با نارسایی‌های قلبی او باشد.

  • darya

    کرده ایم ؟!  هنوز هیچی نشده مثل اعلیحضرتها صحبت میکند؟!