ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس‌جمهور بولیوی، سرانجام به سوی لاپاز پرواز کرد

هواپیمای اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی،

هواپیمای اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی، سرانجام پس از چندين ساعت توقف در وين پيش از ظهر امروز به‌وقت محلی، از فرودگاه اين شهر به سوی لاپاز پایتخت بولیوی ترک کرد.

در پی فرود اجباری هواپيمای اوو مورالس، رئيس‌جمهور بوليوی در وين، هاينتس فيشر، رئيس جمهور اتريش امروز اعلام کرد که اسپانيا حريم هوايی خود را برای عبور هواپيمای مورالس گشوده است.

به گزارش رويترز، هاينتس فيشر گفت:" تا جايی که می‌دانم مسير پرواز عادی است. حريم هوايی اسپانيا نيز برای مورالس گشوده است و به‌زودی وی به سفر خود ادامه می‌دهد."

هواپیمای مورالس که شب گذشته مسکو را به مقصد لاپاز، پایتخت بولیوی ترک کرده بود، به‌دليل سوء ظن نسبت به انتقال ادوارد اسنودن٬ افشاگر اسناد محرمانه آمریکا توسط اين هواپیما اجازه عبور از حريم هوايی فرانسه و پرتغال را دريافت نکرد و به ناچار در اتریش فرود آمد.

مقامات بوليوی پيش از اين اعلام کرده بودند که مقامات اسپانيا برای صدور اجازه عبور درخواست بازرسی از هواپيمای مورالس را کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.