ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مقام قضايی به حسين رونقی: نهايتا در زندان می‌ميری

يک مقام قضايی ايران در

يک مقام قضايی ايران در پاسخ به حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس زندانی که به وضعيت خود اعتراض کرده، گفته است: "نهايتا در زندان می‌ميری و بعد از دو هفته سر و صدای رسانه‌ها، همه چيز تمام می‌شود."

به گزارش تارنمای کلمه، اين مقام قضايی که نام و سمتش فاش نشده در پاسخ به درخواست مرخصی استعلاجی حسين رونقی گفته است تاکنون نامه موافقت با مرخصی وی از طرف اطلاعات سپاه پاسداران برای دادستانی ارسال نشده است.

بر پايه اين گزارش "رونقی ملکی که علاوه بر بيماری کليوی اخيرا با بيماری پروستات و التهاب مثانه مواجه شده، نيازمند حضور در محيطی بدون استرس و با امکانات کافی غذايی و رفاهی و دسترسی آزاد، راحت و سريع به پزشک معالج و امکانات فوق تخصصی و درمانگاهی می‌باشد تا بتواند درمان خود را ادامه دهد."

حسين رونقی ملکی از بازداشت‌شدگان پس از انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ است که توسط اطلاعات سپاه بازداشت شد و در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

وی شهريور ماه سال گذشته در حالی که در مرخصی درمانی به‌سر می‌برد، به همراه پدر و برادرش و ۳۳ تن ديگر از امدادگران و فعالان مدنی در کمپ کمک‌رسانی در سرند واقع در مناطق زلزله‌زده آذربايجان بازداشت شد.

حسين رونقی در اين پرونده به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت کشور در مناطق زلزله‌زده و تهديد عليه بهداشت عمومی از طريق پخش نان کپک‌زده و تمرد از مأمور" به دو سال و شش ماه حبس تعزيری محکوم و به اين ترتيب حکم وی در مجموع به ۱۷ سال و شش ماه حبس تعزيری افزايش يافت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فوق لیسانس بیکار

    این دادستان را باید با روش(( باکومبا)) مجازات کرد !داد از این دادستان